حملات پهپادی اوکراین به روسیه دردسر شد!

کدخبر: ۵۸۹۲۷۴
سازمان ملل متحد با اشاره به حملات پهپادی کی‌یف به مسکو، تاکید کرد که این سازمان با حملات هواپیماهای بدون سرنشین به زیرساخت‌های غیرنظامی مخالف است.
حملات پهپادی اوکراین به روسیه دردسر شد!

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از خبرگزاری تاس، فرحان حق معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد روز یکشنبه به وقت محلی در پاسخ به پرسشی درباره آخرین حمله پهپادی به مسکو، گفت: ما با تمام حملات هواپیماهای بدون سرنشین که به تاسیسات غیرنظامی ضربه می‌زند مخالف هستیم.

صدای مهیب در آسمان مسکو حوالی ساعت سه و ۴۵ دقیقه بامداد یکشنبه هشتم مردادماه ۱۴۰۲ به وقت محلی ( چهار و ۱۵ دقیقه بامداد به وقت تهران) شنیده شد.

دقایقی بعد،‌ خبرگزاری تاس از قول خدمات اورژانس منطقه اعلام کرد که پدافند هوایی، حملات پهپادی به پایتخت روسیه را دفع کرده است.

این رسانه روس همچنین اعلام کرد که دو پهپاد که قصد حمله به مسکو را داشتند، در غرب این شهر سرنگون شدند.

سرگئی سوبیانین شهردار مسکو در پی این رخداد اعلام کرد که این حمله پهپادی، تلفات جانی نداشت. به گفته وی، در اثر این حادثه، کسی آسیب ندید و تنها به نمای دو ساختمان اداری در مسکو آسیب جزئی وارد شد.

بنا بر گزارش اورژانس، شیشه‌های طبقه پنجم و ششم یک ساختمان ۵۰ طبقه در شهر مسکو شکسته شد.

ساعتی بعد، اورژانس مسکو اعلام کرد که در اثر انفجار در آسمانخراش Oko-۲ در مسکوسیتی شهر مسکو یک نفر مجروح و شیشه‌های طبقه اول تا چهارم این برج شکسته شد.

منابع خبری روس همچنین اعلام کردند که برخی ساختمان‌های منطقه مسکوسیتی در پی این رخداد تخلیه شدند.

در پی این رخداد، محدودیت موقت برای پرواز هواپیماها در منطقه هوایی مسکو اعلام شد. بنا بر این گزارش، پروازها در فرودگاه بین‌المللی ونوکووا مسکو متوقف شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید