هر سهم " گز سکه " ١١٠ تومان قیمت خورد

کدخبر: ۱۵۸۵۵۱
هر سهم گز سکه به عنوان نخستین شرکت درج‌شده در تابلو دانش‌بنیان بازار SME در جریان عرضه اولیه امروز ١١٠ تومان کشف قیمت شد تا به این ترتیب امروز دومین شرکت معاملات خود را در بازار شرکتهای کوچک و متوسط فرابورس آغاز کرد.
هر سهم " گز سکه " ١١٠ تومان قیمت خورد

مجتبی متقی ، مدیر سرمایه گذاری و امور سهام شرکت گز سکه با اشاره به عرضه اولیه امروز ،حضور در بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس ایران  را عاملی در جهت افزایش رشد شرکت دانست و گفت: مذاکرات نهایی با یک مجموعه معتبر درخصوص واگذاری حق امتیاز صادرات شرکت برای سه سال یا به ارزش ده میلیون دلار انجام شده و طی روزهای آینده قرارداد رسمی آن امضا خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: طی روزهای آینده این شرکت  از جدیدترین برند خود در حوزه روغن گیری رونمایی خواهد کرد و تا پایان سال جاری حدود 10 شعبه به روش فرانچایز در کشور افتتاح خواهد کرد.

متقی با اشاره به برنامه های شرکت برای حضور در حوزه شکلات گفت: به تازگی پروانه      بهره برداری محصولات مبتنی بر شکلات خود را اخذ کرده ایم و بزودی پس از اخذ پروانه ساخت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محصولات خود را روانه بازار داخل و خارجی می کنیم.

وی در ادامه از تملک و یک واحد دانشگاهی علمی کاربردی شرکت تا پایان ماه جاری خبر داد.

مدیر سرمایه گذاری و سهام شرکت گز سکه در پاسخ به سوالی مبنی بر علل زیان شرکت درسالهای گذشته گفت:با تصمیم شرکت بر شفافیت مالی و مالیاتی متاسفانه هزینه های زیادی به شرکت وارد شد.وی خروج بسیاری از تامین کنندگان شرکت که ناگزیر به ارائه فاکتور رسمی بودند و همچنین خریدارانی که به سراغ رقبای سنتی و غیر شفاف رفتند را در کنار رکود اقتصادی حاکم بر کشور از جمله دلایل زیان شرکت دانست.

متقی با اشاره به فعالیت شرکت از سال 1333 و ارزش تقریبی 100 میلیارد ریالی مجموعه برندهای شرکت ،سرمایه فعلی را 50 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:بسیاری از ارزشهای شرکت باید در ارزش گذاری و کشف قیمت لحاظ شود.وی اضافه کرد:با توجه به لزوم افزایش سرمایه،در آینده نزدیک از محل ورود دارایی های جدید به سرمایه شرکت افزوده خواهد شد.گز سکه نخستین شرکت دانش بنیان در بازارهای کوچک و متوسط فرابورس است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید