توافق خودروسازی بورگوارد آلمان با عرضه کنندگان ایرانی

کدخبر: ۱۷۱۵۰۷
گروه بنگاه ها- گروه تولید کننده خودرو بورگوارد( BORGWARD ) به طور رسمی عرضه کنندگان انحصاری خود در ایران را منصوب می کند.
توافق خودروسازی بورگوارد آلمان با عرضه کنندگان ایرانی

امضای این توافق اولین نشانه این است که  دوباره برند خودرو بورگوارد، خاورمیانه را بازاری رو به رشد برای این شرکت بین المللی تشخیص داده است. این امر همچنین زمینه را برای شرکت بورگوارد فراهم می کند تا از طریق بازار داخلی با عرضه تجربه ای سطح بالا و لوکس وارد ایران شود.

تولد مجدد بورگوارد بدون شک هیجان انگیزترین رویداد در بازار بین المللی خودرو است. این رویداد هیجان انگیز اشاره به شعار بورگوارد، «اعلای دست یافتنی» دارد. «اعلای دست یافتنی» ارزش های قدیمی برند بورگوارد را با گزینه ها و تکنولوژی های معاصر ترکیب می کند. بورگوارد با متعهد بودن به میراث خود ،یک برند خودروسازی آلمانی بوده که به دنبال دقت، پیشرفت و کیفیت چشمگیر محصولات خود است.

لوگو خودروسازی بورگوارد

علاوه بر این، بین سال 1950 و 1958، بورگوارد در پیست مسابقه های بین المللی اتوموبیل سواری حضور فعال داشت و در کل، 51 رکورد جهانی را در مسابقات بین المللی اتوموبیل رانی شکست. اکنون، پس از بیش از نیم قرن، بورگوارد دوباره متولد شده است.

بورگوارد  با تکیه بر میراث آلمانی و تعهد  به نوآوری، راه خود را ادامه می دهد و اینک خط جدیدی از خودروهای هوشمند و رانشگرهای جایگزین را به بازار جهانی عرضه می دارد. با تاکید بر نیازهای مشتری در روزگار مدرن و با رویکرد نگاه به آینده خود، بورگوارد یک تجربه لوکس و مدرن را با راه اندازی اولین خودروهای شاسی بلند هوشمند خود که برنده جایزه های رد دات (Red Dot) و آی اف دیزاین ( IF Design) شده اند به ارمغان آورده است: BX5 و BX7، که تکیه بر ساخت دیجیتال، فناوری پیشرفته، شخصیت متمایز و ارائه انتخاب «اعلای دست یافتنی» برای مصرف کنندگان دارد. سایر مدل ها انگیز در این خط تولید شامل مدل های جدید  TS، EV و HEV است.

گروه BORGWARD بورگوارد آ. جی. سازنده جهانی خودرو است که دفترمرکزی آن در اشتوتگارت آلمان بوده و سه مرکز تحقیقات در سراسر جهان دارد. در دوران اوج شکوفایی خود در اواخر دهه 50 میلادی در قرن پیش، بورگوارد سومین سازنده بزرگ اتومبیل در آلمان بود، با بیش از 23,000 کارمند و فروش بیش از یک میلیون دستگاه خودرو. پس از بیش از نیم قرن، بورگوارد، برند خودروی نمادین و تحسین برانگیز آلمانی، خبر اعلام بازگشت خود را داده است. با استراتژی جهانی و نوآوری، پویایی و خودروهای باکیفیت خود، برگوارد با راه اندازی تولید خودروهای شاسی بلند هوشمند BX5 وBX7 که همگی برنده جایزه بوده و آینده درخشانی برای آنها پیش بینی می‌شود، راه خود را برای بازگشت به عنوان برند خودروسازی آلمانی مورد تحسین بین المللی گشوده است.

بورگوارد با حفظ ارزش های این برند یعنی «نبوغ، هوشمندی، دستیابی به موفقیت، و افتخار»، برند خودروی هوشمند آلمانی را ورای لوکس بودن ایجاد کرده، و در حال دستیابی به چشم انداز این برند که زندگی آینده هوشمند رانده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه