حمایت برخی فعالان حمل و نقل از وزیر راه و شهر سازی

کدخبر: ۱۷۹۷۱۵
گروه بنگاهها:مدیران تعدادی از شرکتهای حمل و نقل و ترابری بخش خصوصی در استانه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم ،از وزیر راه و شهرسازی حمایت کردند.
حمایت برخی فعالان حمل و نقل از وزیر راه و شهر سازی

مدیرعامل شرکت حمل و نقل گلرنگ ترابر  به نمایندگی از این مدیران به دنیای اقتصاد گفت:در سالهای اخیر شاهد تغییرات گسترده ای در این بخش بودیم که بخشی از این توسعه مدیون  داوود کشاورزیان، معاون وزیر راه وشهرسازی در حوزه حمل و نقل بوده است.

اسماعیل صابری که اخیرا به رییس مجلس نیز در این زمینه نامه نوشته است افزود:در روزهای اخیر برخی فعالان عرصه حمل و نقل، که اخیرا در این حوزه شاهد کاهش چشمگیر سهم  خود در ترانزیت داخلی و منطقه ای بوده اند، به دلیل عدم توانایی در تغییر و بهره گیری از ابزارهای تکنولوژیک سعی در تخریب سیاستهای فعلی دولت با  نشر شایعات و ادعاهای غیر تخصصی و غیر علمی داشته اند. 

به گفته صابری نتیجه تمام تلاش بکارگیرندگان روشهای سنتی در حوزه حمل و نقل ،رکورد متوسط پیمایش ٥٠ هزار کیلومتری رانندگان در سال است که ٢٥٪‏ استاندارد جهانی است؛این در حالی است که معاون فعلی وزیر راه  وشهرسازی در حوزه حمل و نقل درحال تغییر این سیاست به" شرکت محوری "است که با ایجاد شرکتهای بزرگ حمل و نقل هم به رفاه رانندگان افزوده می شود و هم سهم کشور از ترانزیت منطقه احیا می‌شود.

وی افزود:در این تغییر ،شرکتهای دانش بنیان و تکنولوژی محور رشد می کنند که این موضوع موجب نارضایتی بعضی از افراد و تشکل های سنتی شده وبا ارسال نامه هایی سعی در مخالفت با این سیاست دارند. 

صابری در خاتمه گفت:برخی شرکتهای حمل و نقل پتروشیمی ،شرکتهای حمل و نقل شهرستانی و جاده ای از جمله پشتیبانان ابقای وزیر راه و شهرسازی هستند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید