خرید آنلاین بیمه شخص ثالث هم ممکن شده است!

کدخبر: ۱۷۹۸۴۱
بیمه شخص ثالث بیمه‌ای اجباری برای خودرو است. همان‌طور که می‌دانید تمام خودروها باید بیمه شخص ثالث داشته باشند؛ حتی خودروهایی که استفاده نمی‌شوند و فقط یک جای پارک اشغال کرده‌اند!
خرید آنلاین بیمه شخص ثالث هم ممکن شده است!

بیمه شخص ثالث بیمه‌ای اجباری برای خودرو است. همان‌طور که می‌دانید تمام خودروها باید بیمه شخص ثالث داشته باشند؛ حتی خودروهایی که استفاده نمی‌شوند و فقط یک جای پارک اشغال کرده‌اند!

خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث خودرو از بیمیتو

سؤالی که ممکن است برای خیلی از افراد پیش بیاید علت نام‌گذاری این بیمه است. شخص ثالث دقیقاً کیست و علت نام‌گذاری این بیمه چه چیزی می‌تواند باشد؟

در این بیمه شخص اول راننده مقصر، شخص ثانی شرکت بیمه یا بیمه‌گر و شخص ثالث سایر افراد خسارت دیده هستند؛ یعنی این بیمه زیان جانی و مالی وارد بر اشخاص ثالث را مطابق بیمه‌نامه پرداخت خواهد کرد. البته در قانون جدید بیمه شخص ثالث به راننده مقصر هم توجه شده است و در صورت بروز حوادث جرحی برای وی، بیمه شخص ثالث هزینه خسارت وارد شده را پرداخت می‌کند.

استعلام قیمت بیمه شخص ثالث

خرید آنلاین بیمه شخص ثالث خودرو از بیمیتو

استعلام قیمت بیمه شخص ثالث اولین قدم خرید این بیمه است. اول باید بررسی کنیم هر یک از شرکت‌های بیمه، این بیمه را با چه قیمتی عرضه می‌کنند. اخیراً می‌توان از سامانه‌های آنلاین برای استعلام قیمت بیمه شخص ثالث همه شرکت‌های بیمه استفاده کرد!

نرخ بیمه شخص ثالث شرکت‌های مختلف غالباً تفاوت چندانی ندارد؛ ولی نکته‌ای باید به آن توجه کرد این است که برای انتخاب بیمه شخص ثالث فقط نباید به قیمت آن توجه کرد. الزاماً ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث، بهترین بیمه نیست.

بیمیتو، یک اگریگیتور بیمه است؛ یعنی مشتریان می‌توانند از طریق آن، پیشنهادهای مختلف تمامی شرکت‌های بیمه‌ای (بیمه ایران، آسیا، البرز، پاسارگاد و ...) را مشاهده و مقایسه کنند. برای مثال مشتریان می‌توانند بیمه شخص ثالث شرکت‌های مختلف (بیمه ایران، آسیا، البرز، پاسارگاد و ...) را به وسیله معیارهای مختلفی مانند رضایت مشتری از پرداخت خسارت، سطح توانگری شرکت‌های بیمه و... با یکدیگر مقایسه کرد.

تمدید بیمه شخص ثالث

تمدید اینترنتی بیمه شخص ثالث خودرو از بیمیتو

اعتبار بیمه شخص ثالث حداکثر یک سال است و این بیمه باید هرسال تمدید شود. معمولاً افراد هرسال همان بیمه قبلی خود را تمدید می‌کنند و اصلاً به ویژگی‌های بیمه شخص ثالث خود هیچ توجهی نمی‌کنند. البته شاید دلیل اصلی این موضوع وقت‌گیر بودن کسب اطلاعات درباره ویژگی‌های بیمه شخص ثالث شرکت‌های مختلف باشد. تمدید اینترنتی بیمه شخص ثالث امکانی را فراهم کرده است که می‌توان هنگام تمدید بیمه، ویژگی‌های بیمه شخص ثالث تمام شرکت‌های بیمه را مشاهده کرد و انتخابی هوشمندانه و آگاهانه داشت. با استفاده از سامانه بیمیتو می‌توان در هر لحظه از شبانه‌روز و هر جا شرایط و قیمت تمام شرکت‌های بیمه را باهم در کمترین زمان ممکن مقایسه کرد و بیمه شخص ثالث مناسبی انتخاب و خریداری کرد.

روند استعلام قیمت و تمدید اینترنتی

مقایسه قیمت بیمه شخص ثالث خودرو در سامانه بیمیتو

برای اینکه کمی با روند استعلام قیمت و تمدید آنلاین آشنا شویم، اقدام به خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران از سامانه بیمیتو می‌کنیم. ابتدا باید نام و مدل خودرو، سابقه عدم دریافت خسارت و تاریخ سررسید بیمه‌نامه قبلی خود را وارد کنیم. پس از آن بیمیتو به ما صفحه‌ای را نمایش می‌دهد که شامل بیمه شخص ثالث اکثر شرکت‌های بیمه از جمله بیمه شخص ثالث ایران است. بیمه ایران طبق لیست ارائه شده اپلیکیشن بیمیتو در شاخص رضایت مشتری از پرداخت خسارت رتبه اول را دارد ولی سطح توانگری این شرکت بیمه پایین است و قیمت آن نسبت به سایرین بالاتر است.

دسترسی به تمام این اطلاعات با ورود اطلاعات ساده درباره خودرو خود از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت بیمیتو امکان‌پذیر است.

اپلیکیشن بیمیتو (نسخه اندروید و iOS) را می‌توانید از طریق مارکت‌های رسمی مانند گوگل‌پلی، کافه بازار و اپ‌استور اپل قابل دریافت است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید