حمل و نقل جاده ای ایران، متحول می شود/ همت عالی برای حذف سفرهای خالی

کدخبر: ۱۸۰۴۵۵
پس از تحول بزرگی که به مدد استارت آپ ها در حمل و نقل مسافر درون شهری رخ داد، حالا نوبت ترابری جاده‌ای ایران است که با تکنولوژی پیوند بخورد.
حمل و نقل جاده ای ایران، متحول می شود/ همت عالی برای حذف سفرهای خالی
پس از تحول بزرگی که به مدد استارت آپ ها در حمل و نقل مسافر درون شهری رخ داد، حالا نوبت ترابری جاده‌ای ایران است که با تکنولوژی پیوند بخورد.
 
اوبار
 
سامانه ترابری جاده‌ای اوبار (www.ubaar.ir)  راهکاریست از جنس فناوری اطلاعات، برای یکی از قدیمی‌ترین و گسترده‌ترین صنایع ایران، یعنی حمل و نقل که به سبب زیرساخت‌های سنتی از مشکلات زیادی رنج می‌برد.
 
شاید دانستن این نکته که بر اساس آمار رسمی وزارت راه حدود 40 % از ماشین های حمل و نقل کشور خالی تردد می کنند، 
آگاهی به اینکه برخی رانندگان برای گرفتن بار مجبورند چندین شبانه روز در صف های طولانی یا پایانه های کشور بمانند،
علم به اینکه در برخی موارد نیمی از کرایه به عنوان کمیسیون یا "شیرینی" نصیب دلال ها و واسطه ها می شود، 
توجه به اینکه قیمت گازوییل در ایران در هر مقایسه ای ارزان و ناچیز است،
شاید برای هر ذهن حساسی ترسناک باشد. سرمایه ی ملی که چنین بی دلیل در سفرهای یک سرخالی کامیون ها میسوزد و هوا را آلوده می کند، وقتی که بیهوده از صدها هزار راننده تلف می شود. همه و همه ما را به این نتیجه می رساند که سیستم فعلی حمل و نقل ما ناکارآمد است.
 
اوبار
 
با توجه به این ناکارآمدی و پتانسیل تکنولوژی در هوشمندسازی و بهره‌ور کردن فرایندهای این حوزه، اوبار متولد شد. اوبار یک سامانه‌ی اینترنتی با نسخه های قابل ارائه بر وب و موبایل است که با اتصال مستقیم و هوشمند صاحبان بار به رانندگان و کاهش هزینه‌های بازاریابی به کمترین میزان ممکن، تلاش می‌کند کیفیت حمل و نقل جاده‌ای ایران را بهبود ببخشد. 
اوبـار (www.ubaar.ir) خدمتی جدید از شـرکت موفق و پیشـرو "سـانا گستر سبز" است که با هدف راه انـدازی بزرگتـرین و مطمئن‌ترین شبکه ترابری کشور و با بهره گیری از تیمی مجرب و متخصص، سیستم جدیدی را در ارائه خدمات ترابری و حمل بار طراحی و اجرا کرده است. 
 
هدف و رسالت این شرکت توسعه پلتفرم های ارتباطی و استفاده از ظرفیت و توان داخلی در راستای بهینه سازی مصرف در حوزه های مختلف می باشد. در این مدل از کسب و کار، فناوری اطلاعات و دانش تحلیل داده ها این امکان را به ساناگستر سبز و سایر شرکت های مشابه می دهد که با حذف واسطه های سنتی و توزیع هدفمند اطلاعات، سطح سرویس بالاتر و خدمات مناسب تری را به کاربران خود ارائه دهند. 
 
از این رهگذر و با فعالسازی ظرفیت های خالی تولید کالا و ارائه خدمات، توان تولیدی کل در جامعه بیشتر شده و با توزیع هوشمند اطلاعات، هزینه انجام خدمات برای تمامی ذی نفعان کاهش می یابد.
 
اوبار با بازتعریف مفهوم سنتی باربری و با تکیه بر تیم به روز و کارآمد خود سعی کرده جدیدترین فناوری های پردازش داده و اطلاعات را در بازار قدیمی حمل و نقل به کار بگیرد تا افراد بتوانند در کمترین زمان و به راحتی ماشین حمل بار مورد نیاز خود را از طریق سایت و اپلیکیشن درخواست نمایند.
 
اوبـار بسـتری را فـراهم می کند تا ارسال کنندگان بار بتوانند محموله های مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت و بالاترین کیـفیت، سریع و مطمئن به سراسر کشور ارسال کنند.

برخی از مزایای اوبار نسبت به مدل‌های سنتی عبارتند از:

• پاسخدهی سریع با داشتن هزاران راننده‌ی آماده به کار 
• قیمت‌گذاری هوشمند بر اساس الگوریتم های (Machine Learning)
• قابلیت رصد لحظه‌ای بار در مسیر
• ثبت سفارش هوشمند بدون نیاز به تماس‌های مکرر رایج در سیستم قدیمی
• کاهش سفرهای بدون بار  
برای عضویت در این سامانه کافیست به وبسایت شرکت www.ubaar.ir مراجعه و مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید. پس از ثبت نام از طرف شرکت با شما تماس گرفته خواهد شد. فراموش نکنید که در اولین سفارش هزینه صدور بارنامه برای مشتریان اوبار رایگان است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید