منطقه آزاد ماکو بیشترین درصد اعتبارات عمرانی را دارد

کدخبر: ۱۹۳۰۳۶
گروه بنگاه ها: معاون مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: این سازمان با 119 پرسنل و کارمند در وسیع ترین منطقه آزاد کشور، کمترین تعداد شاغلین در این سازمان را داشته و فقط 24 درصد اعتبارات آن صرف نگهداری و هزینه های جاری در طول چهارسال گذشته شده است.
منطقه آزاد ماکو  بیشترین درصد اعتبارات عمرانی را دارد

محمدرضا جداری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با تاسیس سازمان منطقه آزاد ماکو و در دوران دولت تدبیر و امید،  یکصد و نوزده نفر در سازمان مشغول بکار هستند که از این تعداد 92 نفر مرد و 27 نفر زن هستند.  

جداری با اشاره به اینکه منطقه آزاد ماکو بیش از 75 درصد درآمد خود را صرف پروژه های زیربنایی و عمرانی کرده است افزود: این منطقه در اقتصاد مقاومتی هم در ۴ سال گذشته اقدامات مثبتی انجام داده  بطوری که در جشنواره شهید رجایی در استان رتبه نخست را به خود اختصاص داد. 

وی با اشاره به اینکه این منطقه سیاست‌های راهبردی داشته و اکنون آماده پذیرش سرمایه خارجی است افزود: اجرای پروژه های عمرانی سازمان منطقه آزاد ماکو از سال 93 تا 6 ماهه اول سال جاری منجر به ایجاد اشتغال برای یک هزار و 384 نفر شده است که با احتساب طرح های سرمایه گذاری برای 2143 نفر ایجاد اشتغال شده است.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو کل اشتغال ایجاد شده در منطقه آزاد ماکو از زمان تاسیس این سازمان را بیش از 5 هزار نفر عنوان کرد و گفت: تولید و صادرات رویکرد این سازمان است که با پایان یافتن پروژه های زیربنایی از سال آینده شتاب بیشتری می گیرد.

شایان ذکر است بیش از این معاون شورای عالی مناطق آزاد گفته بود یکی از مناطق آزاد جنوب، کارکنان مازاد به خدمت دارد بطوری که برای پرداخت حقوق آنها مجبور به فروش زمین شده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید