بررسی پروژه‌های کلیدی در همایش مدیران رفاه

کدخبر: ۱۹۷۹۱۱
گروه بنگاه ها: همایش مدیران شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با حضور مدیران ستاد مرکزی، مدیران استانی و رؤسای بازرگانی استان‌ها در شهر تبریز برگزار شد.
بررسی پروژه‌های کلیدی در همایش مدیران رفاه

به گفته مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای رفاه ، هدف از این همایش، مرور راهبردها، اهداف و سیاست‌های رفاه در سال مالی جاری و بررسی پروژه‌های کلیدی شرکت به منظور تحقق اهداف تعیین شده بود که با همفکری مدیران ستادی و استانی به خوبی به انجام رسید. 

فرشید گلزاده  با بیان اینکه یکی از قابلیت‌های کلیدی کسب و کارهای موفق، سیاست‌گذاری و طراحی راهبردها، بر پایه تحلیل اطلاعات و تصمیم‌گیری مبتنی بر شواهد است ، افزود: یکی از دستاوردهای برنامه اول راهبردی شرکت که در سه سال گذشته به اجرا درآمد، ایجاد زیرساخت لازم برای تحقق این مهم به خصوص توسعه سیستم هوش تجاری است.

وی خاطرنشان کرد:  رفاه، امروز این قابلیت را در خود توسعه داده است تا تصمیمات راهبردی خود در حوزه‌های مختلف مانند مدیریت گروه‌های کالایی ، بازاریابی و تبلیغات، و عملیات فروشگاهی را بر پایه تحلیل علمی داده‌های برآمده از رفتار مشتریان و با بهره‌مندی از تجارب عملی مدیران اتخاذ کند.به خصوص که  از ابتدای سال جاری، گستره فعالیت‌های تیم‌های تخصصی بین‌واحدی شرکت در حوزه‌های مختلف افزایش یافته است. 

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه از راه اندازی 3 شعبه جدید در تبریز و ارومیه خبر داد و اظهار داشت:در حاشیه این همایش قرارداد شعبه ایپک پالاس رفاه با سرمایه گذار و مالک این پروژه به امضا رسید . ایپک پالاس در منطقه اندیشه تبریز در حال ساخت است و در بهار 97 به بهره برداری خواهد رسید.در همین حال رفاه پالادیوم در منطقه رشدیه تبریز در دههدوم بهمن ماه امسال و رفاه تورک مال ارومیه  در نیمه اسفند ماه امسال آغاز به کار خواهند کرد. 

وی تاکید کرد: شعب جدید فروشگاه های زنجیره ای رفاه همگی از فروشگاه های نسل جدید و مدرن این شرکت خواهند بود که در بخش های مختلف عرضه کالا را در صنعت خرده فروشی انجام می دهند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید