زیباترین مقاصد گردشگری که باید با تور نوروز 97 به دیدنشان بروید

کدخبر: ۱۹۸۹۸۳
تعطیلات عید نوروز یکی از مناسب‌ترین تاریخ‌ها برای سفر به دوردست‌هاست! شما در این مدت بدون نیاز به مرخصی طولانی می‌توانید بهترین استفاده را از تعطیلات رسمی کشور ببرید.
زیباترین مقاصد گردشگری که باید با تور نوروز 97 به دیدنشان بروید

کاری که آژانس مسافرتی مقتدرسیر تابان پیش از آن تاریخ با برنامه‌‌ای ویژه برای شما انجام داده است.

هم‌اکنون بهترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را می‌توانید با بهترین قیمت در تورهای نوروز 97 تهیه کنید و با هر بودجه و هر سلیقه‌ای تعطیلات خوشی را در نوروز 97 سپری کنید و  همیشه به‌خاطر بسپارید.

آنتالیا ؛ سفری آرام در نوروز 97

اگر به دنبال آرامش و استراحت هستید، پا به بهار دلچسب و زیبای ترکیه بگذارید و مسافر تور آنتالیا نوروز 97 شوید.

شما در کوتاه‌ترین پرواز به یکی از زیباترین ساحل‌های زیبا و دیدنی منطقه می‌رسید که بهاری زیبا در کنار ساحلی طلایی روبه‌روی شما قرار می دهد.

آنتالیا، یکی از جذاب‌ترین شهرهای ساحلی ترکیه، هرسال در نوروز میزبان هزاران گردشگر ایرانی است که برای سپری کردن تعطیلاتی آرام به این شهر سفر کرده‌اند.

antalya

آفتاب دلچسب و دمای مطبوع بهاری همراه با نسیم ساحلی روزهای خوشی را برای شما رقم می‌زند. شما در این فصل دمایی بین ۸ تا ۱۳ درجه را احساس می‌کنید، دمایی که اگر چه به شما اجازه نمی‌دهد که در ساحل و دریا شنا کنید، اما این امکان را برای شما فراهم می‌کند که در بهترین و جذاب‌ترین هتل‌های شهر، تفریح‌های آبی و یا ساحل‌های اختصاصی را تجربه کنید.

مشتاقان سفر به این شهر ساحلی زیبا، همیشه تا پیش از پایان اسفندماه تور مناسب با برنامه‌های خود را می‌خرند و با انتخابی به‌موقع در بهترین زمان شروع سفر  نوروزی، یعنی ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه برای اقامت خود در آنتالیا برنامه ریزی می‌کنند.

به همین دلیل به همه‌ی علاقمندان این سفر پیشنهاد می‌شود که تا پیش از تکمیل شدن زمان‌های مناسب سفر نسبت به خریدتور اقدام کنند چرا که بعد از آن تاریخ‌ها، هماهنگ کردن برنامه‌ای مناسب و اقامت در مشهورترین هتل‌های آنتالیا، بسیار سخت و یا حتی در برخی موارد غیرممکن می‌شود.

البته آٓژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان تلاش کرده تا برای پاسخ به علاقه‌ی ایرانیان، برنامه‌های تور آنتالیا نوروز 97 را به‌روز کند، اما  هر چه به پایان سال و شروع سال جدید نزدیک شوید امکان انتخاب بهترین برنامه‌ی سفر سخت و یا در برخی موارد غیرممکن می‌شود.

چین ؛ سفری فرهنگی در نوروز97

نوروز یکی از بهترین زمان‌ها برای انتخاب مسافرت‌های طولانی است. انتخابی که شما می‌توانید با تور چین نوروز 97 انجام داده و سالی متفاوت را شروع کنید.

سرزمین کهن چین با طبیعت، تاریخ، فرهنگ، غذا، موسیقی و جشن‌های بی‌نظیر یکی از جذاب‌ترین نقاط جهان است که حتما باید در فهرست سفرهایتان باشد.

شما به نماد سرزمین‌های شرقی پای می‌گذارید و در فرهنگ غنی، هنر زیبا و معماری پیچیده‌ی این کشور کهن غرق می‌شوید.

china-1

چین در حقیقت شما را وارد دنیایی تازه از گذشته و فرهنگ سال‌های قبل می‌برد که هر لحظه و هر تصویری در آن تازه و نو است.

پهناورترین کشور دنیا تقریبا همه‌چیز را با هم در یک جا دارد. هم فرهنگ و سنت و هم مدرنیته. شما هم می‌توانید میان آسمانخراش‌ها و ساختمان‌های بلند شهرهای صنعتی و تجاری آن ساعت‌ها راه بروید و یا حتی روزها در میان نمادهای سنت و فرهنگ گذشته‌ی آنها به تماشا بنشینید.

به گزارش ویرلن؛ برای سفر به این سرزمین خیلی سریع‌تر از سفرهای دیگر باید برنامه‌ریزی کنید و تا پیش از پایان بهمن‌ماه تور مناسب خود را خریداری کرده باشید. چون مطابق قوانین بین‌المللی شهروندان ایرانی برای ورود به این کشور باید ویزا دریافت کنند و این روند اداری گاهی کمی زمان‌بر است و ممکن است تاخیر در خرید تور امکان سفر به این دنیای کهن و دیدنی را بگیرد.

برای همین به شما پیشنهاد می‌کنیم برای سفر در یکی از تاریخ‌های ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین، در اولین فرصت تور چین نوروز 97 را خریداری کنید.

دبی ؛ سفری ویژه در نوروز 97

برای سفر در نوروز، شاید استراحت در یک مکان گرم با هوای مطبوع تقریبا اولین هدف بسیاری از مسافران این فصل باشد. به همین دلیل به آنها تور دبی نوروز 97  پیشنهاد می‌شود. یکی از پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری دنیا که هر کس با یک‌بار سفر مشتاق به تکرار سفر به آن می‌شود.

در واقع سفر به دبی، فرصت استثنایی روبه‌روی شما می‌گذارد که در میان مدرن‌ترین و لوکس‌ترین گردشگاه‌های دنیا، خیلی ساده و معمولی با کم‌ترین هزینه سفری متناسب با خواسته‌هایتان داشته باشید.

دبی، شگفتی گردشگردی دنیا، همیشه و در هر فصلی میزبان میلیون‌ها گردشگر است و در میان آنها حداقل صد چهره‌ی شناخته‌ شده‌ی جهان در همه‌ی زمینه‌ها دیده می‌شود.

اقامت در زیباترین، مدرن‌ترین و شاید ناشناخته‌ترین هتل‌های دنیا و حضور در جذاب‌ترین و ویژه‌ترین تفریح‌ها و امکانات رفاهی دنیا به‌تنهایی کافی است که هر مشتاق به سفری را به این نقطه از جهان بکشد.

dubai

اتفاقا مسوولان این کشور هم با شناخت از آیین باستانی نوروز، هر سال برنامه‌های ویژه‌ای را برای ایرانی‌های میهمان برگزار می‌کنند.

فرصت‌های تفریحی و اتفاقا خرید‌های ویژه‌ای در این دوره به شما پیشنهاد می‌شود، چون بسیاری از فستیوال‌های دبی نیز در این تاریخ شروع می‌شوند.

توجه داشته باشید ، اگر برای رفتن به این شهر تصمیم گرفته‌اید باید کمی زودتر از دیگر برنامه‌های نوروزی اقدام کنید، اگر مایل باشید در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه سفر خود را شروع کنید، با توجه به زمانی که اخذ ویزا از سفارت امارات می‌گیرد بهتر است در اولین فرصت و تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور دبی نوروز 97 را خریداری کنید.

در بسیاری از موارد پیش آمده که با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز، بسیاری از هتل‌های خوب و پرواز‌های مناسب از دست می‌رود و امکان انتخاب مناسب سخت‌تر می‌شود.

تایلند ؛ سفری ساحلی در نوروز 97

البته اگر همچنان مشتاق به سفر به نقطه‌ای گرم با هوای مطبوع هستید، می‌توانید تور تایلند نوروز 97 را هم در فهرست سفرهای خود بگذارید.

شک نکنید که شما با سفر به این بهشت زیبا، بخشی از رویاهای خود را واقعی می‌کنید!

قدم به هر کدام از جزایر زیبای تایلند که بگذارید چشم در بهشتی بی‌نظیر بر روی زمین باز می‌کنید و می‌توانید روزها و ماه‌ها همانجا بمانید.

در این فصل هوا بسیار مطبوع است، گرمای دلنشینی دارد و نسیم ساحلی همیشه برای شما  خنکی مطبوعی به همراه دارد. البته گاهی هم ممکن است باران‌های موسمی شما را غافل‌گیر کند، اما در همان لحظات هم می‌توانید بی‌تکرارترین لذت‌ از تفریح‌های هیجان‌انگیز آبی در تایلند را تجربه کنید.

اگر علاقمند به همراهی با تور تایلند نوروز 97 هستید، بهتر است بدانید رفتن به تایلند برنامه‌ریزی ویژه‌ای می‌خواهد، یعنی اگر می‌خواهید در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین سفر خود را شروع کنید، باید حداکثر تا پیش از پایان بهمن‌ماه تور نوروزی خود را خریده باشید.

چون دریافت ویزا از سفارت تایلند در ایران الزامی است و خب گاهی این روند اداری زمان‌بر است.

معمولا هم برای سفرهای نوروزی تایلند، استقبال از سفر آنچنان زیاد است که متاسفانه گاهی وقت‌ها بعد از پایان بهمن‌ماه امکان خرید تور مناسب نیست، چون بیشتر هتل‌ها و خط‌‌های هوایی تایلند پر می‌شوند و ممکن است امکان سفر در تعطیلات نوروز از دست برود.

استانبول نوروز97؛ میهمانی به‌یادماندنی

اما اگر هنوز برای سفر نوروزی تصمیم نگرفته‌اید، می‌توانید با تور استانبول نوروز 97  همراه شوید.

این مقصد یکی از پرطرفدارترین انتخاب مسافران ایرانی است که دوست دارند، آیین باستانی نوروز را در سرزمینی نزدیک به ایران جشن بگیرند.

استانبول شهری زیبا و دیدنی که به شما احساس غربت نمی‌دهد و آنچنان از شما پذیرایی می‌شود که انگار بخشی از شهروندان آنجا هستید، یکی از علایق سفرهای نوروزی ایرانی‌ها است و برای آن تاریخ معمولا به سرعت بهترین هتل‌ها تکمیل می‌شود و ظرفیتی برای میهمانان جدید ندارند.

مسافرانی که همیشه همراه این تورها هستند، می‌دانند که از ۲۷ اسفند ماه تا ۴ فروردین ماه بهترین زمان شروع سفر نوروزی است، به همین دلیل به سرعت و تا پیش از پایان اسفندماه تور مناسب خود را خریداری می‌کنند که با بهترین انتخاب همراه این برنامه‌ها باشند.

istanbul-1

البته که امکان خرید این تور تا هر لحظه که شما مایل به سفر باشید فراهم است و در بسیاری از موارد مسافران در پایان هفته‌ی اول تعطیلات نسبت به خرید اقدام می‌کنند، اما معمولا در این تاریخ‌ها بهترین انتخاب‌ها محدود می‌شود و گاهی هم شرایط برای اقامت در بهترین هتل‌ها و یا پرواز با بهترین خط‌های هوایی فراهم نیست.

به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع بیشتر از برنامه‌‌ی تورهای نوروز 97 در اولین فرصت با شماره ۷۵۲۱۲-۰۲۱ تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره‌ی کارشناس‌ها و متخصصان گردشگری آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان استفاده کنید تا بتوانید مسافر بهترین تور با هزینه‌ای مناسب در تعطیلات نوروز باشید.

                                     

 

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید