راه‌اندازی ایرلاین‌ اختصاصی چابهار تا نوروز 97

کدخبر: ۱۹۹۰۳۱
گروه بنگاه ها: مدیرعامل منطقه آزاد چابهار از راه‌اندازی ایرلاین‌ اختصاصی این منطقه تا نوروز 97 خبر داد و گفت:اشتغال، بهداشت و سلامت، آسیب های اجتماعی و آموزش و پرورش چهار دغدغه اصلی منطقه آزاد چابهار است.
راه‌اندازی ایرلاین‌ اختصاصی چابهار تا نوروز 97

به گزارش تسنیم، عبدالرحیم کردی  از خرید 3 فروند هواپیما و آماده سازی پروازهای مربوط به ایرلاین اختصاصی چابهار تا نوروز 97 خبر داد و تصریح کرد:‌ علاوه بر این در حال رایزنی با ایرلاین های داخلی برای دو برابر شدن پروازهای چابهار در شرایط کنونی هستیم.

به گفته مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، قرارداد ساخت پنج هتل،مهمانپذیر و مجموعه بوم گردی برای ایام نوروز مشابه هتل قلعه گنج کرمان امضا شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: فاز اول مجتمع فولاد مکران با ظرفیت تولید سالانه 2 میلیون تن فولاد سال آینده به‌بهره‌برداری می‌رسد.

عبدالرحیم کردی با اشاره به افق تولید سالانه 10 میلیون تن فولاد در سواحل مکران اظهار داشت: یکی از نقاط پراهمیت برای تحقق این افق بلندمدت چابهار است بنابراین در وهله اول عملیات احداث مجتمع فولاد مکران با ظرفیت تولید سالانه 4 میلیون تن فولاد سال 94 آغاز شد.

لازم به ذکر است ،تاکنون بیش از 120 میلیارد تومان از سوی صندوق توسعه ملی و بخش خصوصی در فولاد مکران سرمایه‌گذاری شده و این شرکت با مشارکت سازمان ایمیدرو، سازمان منطقه آزاد چابهار و سهام داران بخش خصوصی در پیکره هشتم منطقه آزاد چابهار در حال احداث است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید