ارائه خدمات بیمه‌ای آتیه سازان حافظ به فرهنگیان تسهیل می‌یابد

کدخبر: ۲۰۰۴۹۰
گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ گفت: همکاری بیش از پیش آموزش و پرورش با شرکت آتیه سازان حافظ روند خدمات دهی به فرهنگیان را تسهیل و افزایش می‌دهد.
ارائه خدمات بیمه‌ای آتیه سازان حافظ به فرهنگیان تسهیل می‌یابد

به گزارش روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ، مهدی ریاحی فر مدیرعامل این شرکت پس از بازدید از شعبه شمال تهران و نمایندگی‌های شعبه، ضمن تقدیر از نمایندگی (خانم نازیلا قائم مقامیان) بر پرداخت به موقع خسارات مشتریان تاکید کرد و گفت: پرداخت به موقع خسارات، رضایتمندی مشتریان برای تحکیم اقتصاد مقاومتی را به همراه دارد.

وی ارتقای تسهیلات بیمه‌ای را گامی مهم در جهت حفظ شاًن و منزلت بیمه شدگان ذکر کرد و افزود: توسعه بیمه منوط به تلاش و کوشش و قانونمداری فعالان شرکت است.

ریاحی فر در ادامه با اشاره به تفاهم این شرکت با وزارت آموزش و پرورش در خصوص ارائه خدمات به فرهنگیان کشو، گفت: مدیریت منابع برای پرداخت هزینه‌های پزشکی کارکنان بیمه شده آموزش و پرورش توسط آن وزارت صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ افزود: از ابتدای سال 1396 تا به امروز، تعداد 5 میلیون و 289 هزار و 19 اسناد هزینه‌های درمانی به مبلغ تقریبی 294 هزار میلیارد تومان رسیدگی و در وجه فرهنگیان پرداخت شده است. در صورت پرداخت 88 هزار میلیارد تومان توسط وزارت آموزش و پرورش، کلیه بدهی زیان دیدگان و مطالبات بیمارستانی این گروه از بیمه شدگان تا پایان نیمه بهمن ماه 96 پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: برابر با قرارداد تنظیم شده هر ماه حق بیمه کارکنان فرهنگی بیمه شده پس از کسر از حقوق در صندوقی جداگانه نزد وزارت آموزش و پرورش تمرکز یافته و به محض واریز مبلغ در وجه این شرکت خسارات پزشکی فرهنگیان محاسبه و پرداخت می‌شود.

ریحانی فر گفت: همکاری بیش از پیش آموزش و پرورش با شرکت آتیه سازان حافظ در پرداخت به موقع وجوه صندوق خسارت، روند خدمات دهی به فرهنگیان را تسهیل و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان کشور را به همراه دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید