در بیستمین رتبه‌بندی سالیانه شرکت‌های برتر ایران (IMI-100) اعلام شد:

بانک آینده دهمین شرکت در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران

کدخبر: ۲۰۲۶۰۸
بانک آینده امسال نیز همچون سال‌های گذشته ارتقای چشمگیری در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران داشته است.
بانک آینده دهمین شرکت در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران

به گزارش بانک آینده، رتبه فروش بانک آینده در رده‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI-100)، در سال‌های اخیر همواره رو به رشد بوده است و طی دوسال گذشته بصورت متوالی در بین شرکت های پیشرو قرار داشته است. صعود هشت پله‌ای بانک آینده نسبت به سال گذشته با اشاره به این نکته که این بانک نسبت به سال 1393 ارتقا چشم‌گیر 27 پله‌ای داشته و همواره در بین 100 شرکت برتر ایران حضور داشته است، نشان‌دهنده پایداری این بانک در صنعت بانکداری کشور محسوب می‌شود.

بانک آینده دهمین شرکت در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران

جایگاه بانک آینده در رتبه‌بندی صد شرکت برتر سال 1396

بانک آینده در سایر شاخص‌های سال 1396 نیز عملکرد چشمگیری داشته‌است. این بانک رتبه سوم «بیشترین دارایی»، رتبه ششم «شاخص ارزش افزوده»، رتبه پنجم «فروش در صنعت» و رتبه دوم در بین «بانک های خصوصی» را به خود اختصاص داد. این بانک در حالی به این رشد رسیده‌است که در میان دیگر بانک‌ها و موسسات مالی سابقه فعالیت کمتری دارد. از دیگر ویژگی‌هایی که باعث شده دست‌آورد کسب‌شده بانک آینده مورد توجه قرار گیرد، مبنای ارزیابی در این رتبه‌بندی صورت‌های مالی تاییدشده هلدینگ‌ها توسط بانک مرکزی است و جالب است که «آینده» علی‌رغم تعداد کم زیرمجموعه شرکت ها در هلدینگ، و جوانی سازمان و برگزاری مجمع عمومی سالیانه در تاریخ مقرر (31/04/96)، این جهش را از آن خود کرده‌است. 

بانک آینده دهمین شرکت در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران

علی‌رغم اینکه بانک آینده در سال‌های اخیر با چالش‌های ادغام چندین موسسه مالی و اعتباری دیگر روبه‌رو بوده‌است به خوبی توانست به بهترین شیوه در کمترین زمان، با کسب رضایت مشتریان، جایگاه خود را نه‌تنها حفظ کند بلکه آن را ارتقا دهد.

جناب آقای محمدعلی بهزادان، نایب رئیس هیئت مدیره، ضمن ابراز خرسندی از موفقیت بانک آینده در همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI-100در خصوص ارتقا رتبه بانک آینده از سال 1393 تا 1396 و دلایل این موفقیت گفت: «بانک آینده در سال‌های اخیر در عرصه‌های ملی و بین‌المللی به موفقیت‌های بسیاری دست یافته‌است. معرفی بانک آینده به عنوان برترین بانک تحول‌ساز سال 2017 میلادی خاورمیانه توسط موسسه بین‌المللی یورو مانی، انتخاب به عنوان بانک سال جمهوری اسلامی ایران در سال 2017 میلادی توسط نشریه معتبر بین‌المللی بنکر وابسته به فایننشیال تایمز و همچنین دریافت جوایز ملی بانک پیشرو، رتبه دهم صد شرکت برتر و رتبه ششم در خلق ارزش افزوده در اقتصاد کشور از سازمان مدیریت صنعتی و همچنین برگزاری به موقع مجمع عمومی با توجه به شرایط بانک مرکزی در خصوص تطبیق صورت‌های مالی بانک‌ها با مقررات IFRS نشان‌دهنده استحکام مالی بانک آینده، نوآوری در محصولات و خدمات، ارزش‌آفرینی برای مشتریان به همراه نقش‌آفرینی بانک آینده در اقتصاد ملی و جایگاه ممتاز آن در اذهان جامعه و مردم عزیز ایران از مهمترین دلایل کسب این موفقیت بوده‌است. بانک آینده سازمانی با ترکیب تخصص و تجربه است و در کارنامه خود تجربه موفق یک ادغام در حجم کلان را داشته‌است. همچنین تحول‌سازی با بستر نوآوری و کمال‌گرایی توام با عمل‌گرایی و رشد متوازن ارکان موفقیت مجموعه بوده است».

وی همچنین در خصوص برنامه‌های آتی این بانک افزود: «چابکی سازمانی هوشمندانه از جمله خصوصیات بانک است و در سال‌های آتی تقویت خواهد شد. رویکرد جامع‌نگر و آینده‌نگر مجموعه بانک آینده بستر تداوم، رشد و توسعه را برای این بانک مهیا ساخته‌است. بانک آینده در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر از سال 1393 تا کنون 27 پله در رتبه‌بندی ارتقا یافته است که آخرین رتبه‌بندی نشان‌دهنده صعود چشم‌گیر 8 پله‌ای نسبت به سال گذشته است. ادامه روند روبه‌رشد در شاخص‌های مختلف همچنان در دستور کار بانک آینده قرار دارد که این امر از طریق تحکیم هرچه بیشتر پایه‌های مالی بانک، ایجاد ارزش افزوده بیشتر در اقتصاد کشور، ارائه محصولات و خدمات نوآورانه با توجه به نیازهای مالی مشتریان انجام خواهد شد. بانک آینده به عنوان بانک تحول‌ساز مسئولیت خلق آینده روشن برای مشتریان، ذینفعان و جامعه را خواهد داشت».

بانک آینده دهمین شرکت در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید