تندیس سیمین تعالی سازمانی پتروشیمی برای فراسان

کدخبر: ۲۰۲۸۹۸
گروه بنگاه‌ها: شرکت فراسان برای چهارمین سال متوالی تندیس سیمین جایزه تعالی سازمانی صنعت پتروشیمی را به خود اختصاص داد.
تندیس سیمین تعالی سازمانی پتروشیمی برای فراسان

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد ، در مراسم اعطای جایزه تعالی سازمانی صنعت پتروشیمی ، شرکت‌های فراسان و پمپیران برنده تندیس سیمین هشتمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی شدند. لازم به ذکر است که بالاترین سطح تندیس کسب شده در این جایزه تندیس سیمین میباشد وهیچ شرکتی موفق به اخذ سطح زرین نشده است.

همچنین شرکت فراپیشتاز هونام از شرکتهای زیرمجموعه فراسان موفق شد دراین مراسمف تقدیر نامه چهار ستاره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی کسب کند.

همچنین فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی، دکتر محمدرضا ظهیر امامی، مدیرعامل شرکت تولیدی – صنعتی فراسان را به عنوان مهندس برجسته کشور در رشته مکانیک انتخاب و معرفی کرد.

مراسم بزرگداشت روز مهندس و معرفی منتخبین فرهنگستان علوم در بخش مهندسی کشور شنبه گذشته با حضور رییس فرهنگستان علوم برگزار شد.

در این مراسم دکتر جعفر توفیقی، رییس کارگروه انتخاب برگزیدگان مهندسی فرهنگستان علوم ضمن معرفی 12 نفر برگزیده مهندس کشور، این افراد را شخصیت‌های برجسته علمی و فنی توصیف کرد و گفت: در انتخاب این افراد به ویژگی‌های پژوهشی این افراد و نیز آثار برجسته پژوهشی، علمی، تحقیقاتی و مقالات انها نیز در سطح داخلی و خارجی نیز توجه ویژه‌ای شده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید