با یک کلیک، استعلام قیمت حمل جاده‌ای بگیرید

کدخبر: ۲۰۴۲۷۹
جامع‌ترین وبگاه رسمی استعلام قیمت حمل جاده ای راه‌اندازی شد.
با یک کلیک، استعلام قیمت حمل جاده‌ای بگیرید

جامع‌ترین وبگاه رسمی استعلام قیمت حمل جاده ای راه‌اندازی شد

پس از انتشار موفق اپلیکیشن موبایل ویژه صاحبان کالا با قابلیت استعلام قیمت حمل کالا و تخصیص هوشمند ناوگان، از این پس از طریق وب‌سایت ترابرنت نیز با وارد کردن 4 پارامتر مبدا، مقصد، نوع کالا و تناژ بدون نیاز به ثبت‌نام و تنها با یک کلیک استعلام قیمت انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ترابرنت، این سرویس سعی دارد تا با مدل‌سازی از طریق بررسی فاکتورهای موثر بر قیمت حمل، با دقت بسیار بالایی در جهت حداقل کردن هزینه برای صاحب بار و حداکثر کردن درآمد برای راننده عمل کند. این مهم به واسطه‌ی مستقیم بودن ارتباط بین صاحب کالا، راننده و حذف واسطه‌ها محقق می‌شود.

همچنین در این سیستم پس از وارد کردن چهار پارامتر ذکر شده، تمامی حالات ممکن بارگیر برای ارسال محموله به صاحبان کالا نمایش داده خواهد شد و متناسب با هر بارگیر، قیمت متناسب با آن نمایش داده خواهد شد. میلیون‌ها حالت پیش‌بینی شده برای قیمت‌دهی و تخصیص ناوگان، این سیستم را تبدیل به جامع‌ترین پلتفرم استعلام قیمت در حوزه حمل‌و‌نقل جاده‌ای می‌کند.

نبود مرجع معتبر و رسمی در قیمت‌گذاری حمل‌و‌نقل کالا در کشور، هم برای صاحبان کالا و هم برای رانندگان مشکلات فراوانی را به همراه داشته است. عملکرد سلیقه‌ای در نرخ‌گذاری و حضور واسطه‌های متعدد در فرآیند تخصیص بار به ناوگان، از معضلات جدی این صنعت محسوب می‌شود که به لطف فناوری و سیستم‌های هوشمند در حال رفع و رجوع است. سیستم استعلام قیمت رایگان ترابرنت به سادگی هر چه تمام‌تر و با دریافت کمترین اطلاعات ممکن قادر به ارائه قیمت در اپلیکیشن موبایل ترابرنت مخصوص صاحبان کالا است.

صاحبان کالا برای استفاده از این سرویس تنها کافی است به آدرس زیر مراجعه کنند.

استعلام قیمت حمل

 

1

 

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید