رونمایی از اپلیکیشن هوشمند حمل و نقل بار در ایران

کدخبر: ۲۰۴۳۰۰
گروه بنگاهها: سامانه ای بار (eBar) که به نوعی فعالیت کسب و کارهایی مانند اسنپ و تپسی در زمینه درخواست آنلاین خودرو را در بخش حمل بار انجام می‌دهد، رونمایی شد.
رونمایی از اپلیکیشن هوشمند  حمل و نقل  بار در ایران

به گزارش دنیای اقتصاد، مدیرعامل eBar در نشست خبری رونمایی از این سامانه گفت:  این سامانه که با شعار” ای بار سامانه باربری هوشمند”  توانسته دوران آزمایشی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و در حال حاضر آماده حضور عرصه عمومی و رسمی شده است .

در ابتدای مراسم نورشاهی، مدیرعامل eBar  با اشاره به فعالیت های گسترده مجموعه تحت مدیریتش در حوزه ارایه خدمات گفت: اپلیکیشن ای بار یکی از این موارد است که با سرمایه ای حدود ۱۵ میلیارد تومان راه اندازی شده است.

1

وی با اشاره به اینکه موضوع حمل و نقل جزو مسائل پیچیده‌ای‌ است ، افزود: ۲۷ میلیون سفر باری در سال ۹۵ و ۳۸۸ میلیون تن جابجایی بار، بزرگی این بازار را نشان می‌دهد که تهران بالاترین سهم بار را از حمل کشور به خود اختصاص داده است.

نورشاهی با اشاره به طرفین قرارداد این اپلیکیشن گفت: در هر حمل بار در کشور به طور متوسط ۵۱۰ کیلومتر پیمایش می‌شود که همه این موارد دلیل ورود ای بار به این بازار و تجارت بوده است.

در ادامه مراسم فلاحی، مدیر فنی اپلیکیشن درباره،  ای بار گفت: طراحی سایت و پلتفرم ای بار کاربرپسند طراحی شده است و همه می‌توانند نسبت به تعریف بار و درخواست کامیون اقدام کند و نیازی به دانش فنی خاصی ندارد. در این اپلیکیشن  کل کشور بلوک‌بندی  شده   و طبق ارزش‌های متفاوت ارایه خدمت می‌کنیم.

وی  افزود: در آزمونی بر  روی ۱۰هزار رکورد ، متوجه شدیم الگوریتم ای بار دقیق بوده و تنها ۲۵۰ هزار تومان تفاوت هزینه‌هایی بود که در کل این ۱۰هزار مورد وجود داشت.

فلاحی گفت: ما واسطه‌ها را حذف نکردیم و با این واسطه‌ها همکاری می‌کنیم و از این بابت نگرانی وجود ندارد. با توجه به دسترسی‌هایی که داریم، می‌دانیم که تمامی راننده‌ها مدارک لازم را دارند یا خیر که قطعا برای مشتری نیز مهم است. ای بار برای هر دو طرف راننده و مشتری سودمند است چرا که راننده برای رفت و برگشت، بار دارد و از بابت خالی نبودن خیالش راحت است.

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک