برای اولین بار در دنیا انجام شد

تولید اولین کاتد مس به روش تانک بایولیچینگ توسط میدکو

کدخبر: ۲۰۴۳۱۵
گروه بنگاه ها: اولین کاتد مس به روش تانک بایو لیچینگ ( استحصال مس با استفاده از باکتری) در مجتمع مس و کاتد مسی شرکت بابک مس ایرانیان با حضور پورمند؛ مدیرعامل هلدینگ میدکو،مدیرعامل بانک پاسارگاد و جمعی از مدیران و دست اندرکاران این پروژه تولید شد.
تولید اولین کاتد مس به روش تانک بایولیچینگ توسط میدکو

گروه بنگاه ها: در این مراسم که روز گذشته (دوشنبه) برگزار شد مجید قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد و رییس هیأت مدیره میدکو گفت: امروز یک روز تاریخی نه تنها برای میدکو بلکه برای کشور ایران است ، ایران تنها کشوری است که توانست با درایت، شجاعت، مدیریت و تلاش مجدانه مدیران متخصص  میدکو  برای اولین بار در دنیا به این مهم دست پیدا کند.

علی اصغر پورمند مدیر عامل میدکو نیز افزود: امروز روزی تاریخی برای صنعت مس در دنیا است. این اتفاق مهم  هدیه ای  به ملت بزرگ ایران و در رأس آنها  گروه مالی پاسارگاد که همواره با حمایت های بی دریغ  ما را مورد عنایت خود قرار داده اند .

به گفته وی، از مزایای اصلی روش تانک بایولیچینگ میتوان به حذف کوره های ذوب و درنتیجه کاهش قابل ملاحظه آلایندگی  و همچنین صرفه جویی در مصرف آب و منابع انرژی در راستای حمایت از محیط زیست  و مسوولیت های اجتماعی اشاره کرد.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید