امکانات ویژه رفاه برای مشمولین طرح سبد حمایتی دولت

کدخبر: ۲۰۴۵۵۶
گروه بنگاه ها- مشمولان طرح سبد حمایت غذایی دولت با خرید از فروشگاه رفاه می توانند از امکانات ویژه این فروشگاه برخوردار شوند.
امکانات ویژه رفاه برای مشمولین طرح سبد حمایتی دولت

 

به گزارش خبرنگار ما، مدیرعامل شرکت رفاه رسانه با بیان این مطلب گفت: دومین دوره اجرای  طرح سبد حمایت غذایی دولت از روز‌ پنجشنبه  با شارژ کارت مشمولین طرح، آغاز می‌شود . نیلا نقابیان افزود:  در این طرح که  از سوی دولت  با هدف توزیع سبد کالا برای اقشار محروم تحت پوشش نهادهای حمایتی در نظر گرفته شده  ، فروشگاه رفاه شرایط جذابی را برای افزایش قدرت خرید مشتریان و دارندگان این کارت ها  پیش بینی کرده  است.

وی با بیان اینکه مشمولین سبد حمایت غذایی دولت از همه کمپین های رفاه بهره مند می شوند ، افزود: دارندگان این کارت‌ها با خرید از فروشگاه‌های رفاه، امکان استفاده از تخفیف‌های ویژه ۲۰ تا ۵۰ درصدی این فروشگاه را دارند . به گفته وی ، مشمولین این طرح ، همچنین می توانند از شرایط  طرح اسفندین فروشگاه های رفاه استفاده کرده  و در قرعه‌کشی ویژه این فروشگاه که هر شب یک خودرو جایزه می‌دهد نیز شرکت ‌کنند.

لازم به ذکر است که فروشگاه‌های رنجیره‌ای رفاه  در مراسم انتخاب 100 شرکت برتر کشور در ابتدای اسفند ماه از سوی سازمان مدیریت صنعتی  توانست رتبه اول بازدهی فروش را کسب کند؛ این درحالی است که این شرکت  امسال بالغ بر۱۴۰میلیارد تومان تخفیف به مصرف‌کنندگان داده‌است و با ایجاد کمپینهای مختلف جذابیت خرید را برای مشتریان به افزایش داده است.

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید