رونق یا رکود در بازار شب عید

کدخبر: ۲۰۴۷۸۶
مطابق با گزارش‌های مندرج در سایت کدال سازمان بورس اوراق بهادار فرروشگاههای زنجیره ای رفاه، از لحاظ شاخص سودآوری، سود سه‎ماهه آبان، آذر و دی‎ماه در قیاس با دوره مشابه سال قبل 213 درصد رشد داشته است.
رونق یا رکود در بازار شب عید

گروه بنگاهها: به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یکی از شرکت‎هایی که توانسته است در چند ماه گذشته از فروش خوبی برخوردار باشد، شرکت فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه بوده است که مطابق با گزارش‌های مندرج در سایت کدال سازمان بورس اوراق بهادار، از لحاظ شاخص سودآوری، سود سه‎ماهه آبان، آذر و دی‎ماه در قیاس با دوره مشابه سال قبل 213 درصد رشد داشته است. اما اوج رشد عملکرد این شرکت مربوط به اسفند سال جاری است. تا لحظه تنظیم این گزارش که آمار فروش 25 روزه اسفند 96 فروشگاه‌های رفاه در اختیار است، فروش 25 روز اول ماه اسفند سال جاری این شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 102 درصد رشد و نسبت به 25 روز اول ماه بهمن 96، به میزان 109 درصد رشد یافته است.

به همین منظور طی تماس تلفنی با مدیرعامل رفاه، دلیل این موضوع را پیگیر شدیم.

به گفته دکتر فرشید گل‎زاده، بازسازی فروشگاه‎ها و توسعه فروشگاه‎های مدرن جدید، تمرکز بر تأمین کالاهای با کیفیت و ارزان، کاهش حاشیه سود شرکت رفاه در کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، ایجاد تنوع بیشتر در کالاها به خصوص در محصولات غذایی تازه نظیر پروتئین، میوه و سبزیجات، آجیل و شیرینی و برگزاری جشنواره‎های فروش ویژه همراه با جوایز ارزنده دلیل اقبال مردم و رشد فروش و سودآوری بوده است. اما از آن‎جا که ما در ارتباط مستقیم با مردم هستیم در قدرت خرید ایشان نسبت به سال گذشته، رونقی ایجاد نشده است.

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید