رشد 5 درصدی تولید شرکت ورق خودرو

کدخبر: ۲۰۷۲۹۴
شرکت ورق خودرو در سال گذشته موفق به کسب رکورد تولید 210 هزارتن محصول شد که رشد پنج درصدی را نسبت به سال95 نشان می‌دهد.
رشد 5 درصدی تولید شرکت ورق خودرو

گروه بنگاه‌ها: از مجموع تولید 210 هزارتن ، 88 هزارتن به تولیدمحصولات خودرویی اختصاص داشت که در این خصوص نیز در مقایسه با سال 95رشد 65درصدی را در پی داشته است.

اسماعیلی مدیر عامل شرکت ورق خودرو ضمن اشاره به موفقیت‌های کسب شده فوق توسط مجموعه پرتلاش ورق خودرو در سال1396 به صادرات 9 هزار و 100 تن محصولات کیفی به اروپا که به منظور اهداف راهبردی و ماموریت اصلی شرکت صورت گرفته است نیز اشاره داشت.

vargghodro

مدیر عامل شرکت ورق خودرو، پیگیری مباحث و جلسات  فنی- تجاری و امضاء قرار داد توسعه و اصلاح خط تولید و انتقال دانش فنی جهت تولید ورق‌های رویه در گریدهای جدید با شرکت فرانسوی fives و اجرای طرح های مشارکتی با شرکت فولاد سفیددشت در جهت کاهش هزینه‌ها و افزایش  بهره وری در مجموعه شرکت های هولدینگ را همچنین از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی این دانست.

وی با اشاره به  مشکل کمبود منابع آب در کشور و منطقه از پروژه نصب و راه اندازی سیستم تصفیه تکمیلی آب(UF) درشرکت ورق خودرو  درسال گذشته خبرداد  و افزود:  با استفاده از این سیستم  پساب  تصفیه خانه شرکت باز چرخانی شده  و مجدداً در خط تولید استفاده می شود و بدین ترتیب مصرف آب در شرکت به حداقل  می‌رسد.

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید