افتتاح نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان و معماری در منطقه آزاد ماکو

کدخبر: ۲۰۸۷۴۰
نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و معماری روز گذشته در منطقه آزاد ماکو گشایش یافت.
افتتاح نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان و معماری در منطقه آزاد ماکو

گروه بنگاه ها- به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، مدیر مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد ماکو در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: ۳۵ فعال بخش صنعت ساختمان و معماری از کل استان آذربایجان غربی در این نمایشگاه حضور دارند.

شرکت کنندگان انواع محصولات دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه، سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان، مصالح اولیه ساختمانی، بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان، نما و پوشش های خارجی ساختمان، لباس و ایمنی در ساختمان و صنایع در معرض عموم قرار داده اند.

ابراهیم جلیلی با اشاره به اینکه استفاده از مصالح ساختمانی تولید داخل کمک به کارآفرینی، ایجاد اشتغال و حمایت از سرمایه گذاری است تصریح کرد: نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و معماری در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی راه اندازی شده است.

در همین رابطه مدیر یک شرکت تولیدی فعال آرین بتن در منطقه آزاد ماکو نیز گفت: در صنعت ساختمان کشور بیشتر مصالحی که استفاده می شود از تولیدات داخلی است و نمونه خارجی برخی از این مصالح در کشور وجود ندارد اما اینگونه نیست که تصور کنیم مصالح خارجی که در بازار یافت می شود چون نام خارجی را یدک می کشند با کیفیت است.

رضا بابازاده با بیان اینکه کیفیت مصالح و استاندارد بودن آنها در صنعت ساختمان سازی بسیار مهم است ،افزود: با توجه به اینکه مسکن سرمایه ملی محسوب می شود باید با استفاده از مصالح استاندارد و مرغوب به افزایش عمر مفید ساختمان در کشورمان کمک کنیم و تحقق این مهم نیازمند یک عزم ملی است.

یک فعال اقتصادی نیز در حین بازدید از این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت:  امروز نیازمند این هستیم که در تولید مصالح ساختمانی از فناوری ها و ابزارهای نوین بهره گیریم و مصالح ساختمانی همتراز با مصالح خارجی مرغوب تولید کنیم.

مهدی ولی پور اظهار داشت: نظارت بر استفاده و به کاری گیری مصالح استاندارد در ساخت و ساز جزو وظایف مهندسان مجری است و حضور مجریان ذی صلاح در صنعت ساختمان کمک می کند که مصالح استاندارد و با کیفیت استفاده شود.

این نمایشگاه از ۲۸ الی ۳۱ فروردین ماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ میزبان متخصصان، فعالان صنعت ساختمان و علاقه مندان این صنعت است.

 

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید