شروع ثبت نام الکامپ از ۲۳ اردیبهشت

کدخبر: ۲۱۲۵۲۵
گروه بنگاه‌ها: ثبت‌نام شرکت‌ها و سازمان‌های متقاضی حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از ۲۳ اردیبهشت شروع خواهد شد.
شروع ثبت نام الکامپ از ۲۳ اردیبهشت

به گزارش اقتصادنیوز؛ ثبت نام الکامپ در ۱۲ روز از ۲۳ اردیبهشت تا ۳ خرداد ماه انجام می‌شود. البته جانمایی غرفه‌ها پس از ثبت‌نام و بر أساس اولویت ثبت‌نام، در روز ۵ خرداد ماه توسط کمیته اجرایی تشکیل شده در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، امسال نیز مانند سه سال گذشته، برگزاری نمایشگاه الکامپ برعهده سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور است .

طبق تقسیم وظایف انجام شده میان اعضای کمیته اجرایی، مهدی حیدری به عنوان مدیر اجرایی الکامپ بیست و چهارم انتخاب شد. حسن هاشمی مسئولیت هماهنگی نظام‌های استانی و سید علی آذرکار نیز مسئولیت هماهنگی در استان تهران را بر عهده گرفت. حسام آرمندهی انجام وظایف اجرایی دو بخش الکام گیمز و الکام ترندز را پذیرفت.

بنا بر این گزارش، هماهنگی استارتاپ‌ها برای حضور در سالن الکام استارز نیز به آرش برهمند سپرده شد. محمد ثروتی به عنوان مسئول توسعه بازار انتخاب و انجام هماهنگی‌های لازم برای سالن دولت الکترونیک بر عهده سهیل مظلوم گذاشته شد.

بر اساس این گزارش، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، امسال برای دومین سال پیاپی در فصل تابستان برگزار می‌شود. نمایشگاه بین‌المللی تهران در روزهای 6 تا 9 مردادماه ۹۷ میزبان نمایشگاه الکامپ امسال خواهد بود.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید