حمایت از تولید ایرانی با توسعه فروشگاه های رفاه

کدخبر: ۲۱۲۵۵۰
گروه بنگاه ها- مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه از آماده شدن 22 فروشگاه برای بهره برداری و افتتاح خبر داد.
حمایت از تولید ایرانی با توسعه فروشگاه های رفاه

فرشید گلزاده در گفتگو با اقتصادنیوز با بیان اینکه به دنبال افزایش شعب رفاه در سراسر کشور هستیم ، افزود: هفته گذشته دو  فروشگاه نسل جدید گلشهر کرج و پل فردیس را در استان البرز افتتاح کردیم تا باتوسعه ای که در شعب رفاه انجام می دهیم،  اثربخشی و نفوذ فروشگاه های زنجیره ای رفاه در استان های کشور را افزایش دهیم.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در سفر به استان قم فروشگاه فاخر رفاه پردیسان نیز راه اندازی شد  و  مردم درجنوب این شهر به راحتی میتوانند با خرید از یک فروشگاه زنجیره ای و مدرن ،نیازهای افراد خود را برآورده سازند.

مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای رفاه با اشاره به اینکه این فروشگاه آمادگی حمایت از تولیدکنندگان ایرانی را دارد ، تصریح کرد:رفاه در سال حمایت از کالای ایرانی آمادگی دارد از تولید کنندگان ایرانی که  کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب  عرضه می کنند حمایت داشته باشد . همچنین تولیدکنندگان نوپای کالای ایرانی نیز می توانند در این شرایط به عرضه محصولات با کیفیت خود در فروشگاه های رفاه اقدام کنند.

گلزاده در ادامه گفت: تاکید بر حمایت از تولید ایرانی خواسته  مسئولان است و ما در رفاه در این مسیر حرکت می کنیم تا به شرط کیفیت و قیمت مناسب محصول تولید کننده ایرانی را در فروشگاه های رفاه عرضه کرده و به دست مصرف کننده برسانیم.وی افزود: ما حتی آمادگی حمایت از محصولات بومی و تولیدات محلی را نیز داریم تا با بازاریابی این محصولات ویژه  استان ها را بتوانیم در فروشگاه های رفاه در سراسر کشور به فروش برسانیم .

مدیرعامل فروشگاه رفاه در پایان گفت: کارآفرینان و تولیدکنندگان جوان با سرمایه اندک می توانند وارد عرصه تولید شوند و فقط باید در برنامه تولید خود به این نکته توجه کنند که تولیدات آنها وابسته به برندهای شناخته شده نباشد تا با سرمایه اندک بازاریابی محصولات خود را انجام دهند.

در همین حال ، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه برای حمایت از کودکان با سازمان یونیسف (صندوق کودکان سازمان ملل متحد) تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد. مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با اشاره به اینکه قرار است بخشی از سود فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه برای ارتقای سطح زندگی کودکان مناطق زلزله‌زده، کودکان کار، کودکان بدسرپرست، مناطق محروم و معلول اختصاص یابد، گفت: این تفاهم‌نامه در راستای تحقق چشم انداز و ماموریت مجموعه رفاه برای کمک به ارتقای سبک زندگی مردم و کمک به سلامت و داشتن زندگی سالم و بهتر برای کودکان است. فرشید گلزاده افزود: تلاش می‌‌کنیم با اجرای پروژه‌های گوناگون و با استفاده از تجربیات یونیسف و ایجاد بستر‌های لازم از سوی رفاه و ۵ میلیون مشتری وفادارآن، شرایطی فراهم کنیم تا کودکان از امکانات بهتری در زمینه‌‌های آموزش، بهداشت و...برخوردار شوند.

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید