برگزاری نمایشگاه صنعت اسب در تهران

کدخبر: ۲۱۲۸۰۲
گروه بنگاه‌ها: نمایشگاه صنعت اسب، حیوانات همزیست و فرآورده‌ها، برای نخستین بار در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود.
برگزاری نمایشگاه صنعت اسب در تهران

محمدرئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب، در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، با اعلام این مطلب  گفت: این رویداد می‌تواند سبب افزایش شادی و نشاط در خانواده‌ها شود.

در ادامه مریم ثابت مدیرعامل شرکت ایده تجارت هرمس برگزار کننده این نمایشگاه، به نقش حمایتی فدراسیون سوارکاری و وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: ایران به دلیل داشتن نژادهای اصیل و متنوع اسب، قابلیت برگذاری این رویداد را دارد؛ اما تا امروز در این وسعت امکان برگزاری آن وجود نداشته است.

photo_2018-05-09_15-29-40

وی افزود: برای برگزاری این رویداد، از متخصصان این فن در مراحل مختلف پرورش و نگهداری اسب استفاده و تمام شرایط برای برپایی هرچه بهتر این رویداد مهیا شده است.

ثابت تاریخ برگزاری این رویداد را 28 الی 31 خرداد عنوان کرد و گفت: افتتاحیه این نمایشگاه در روز 27 خرداد ماه با حضور خبرنگاران و مقامات انجام خواهد شد.

photo_2018-05-09_15-31-01

در ادامه مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه، گفت:"صنعت اسب "امروزه در دنیا اقتصاد بزرگی را شامل می شود اما متاسفانه کشور ما سهم چندانی از این اقتصاد بزرگ بین المللی ندارد.

بر اساس این گزارش، نخستین دوره نمایشگاه صنعت اسب، حیوانات همزیست و فرآورده‌ها، در 12 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و با مشارکت 40 شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود.این نمایشگاه شامل برنامه‌های جانبی نظیر  حراج اسب،  مسابقه نمادین پرش اسب، مسابقه نمادین بازی چوگان، کمانگیری روی اسب، رژه اسب های فریزین، رژه اسب های اقوام ایرانی و رژه یگان اسب های تشریفاتی است.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید