انعقاد 114 فقره قرارداد سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار

کدخبر: ۲۱۳۳۵۴
گروه بنگاه ها- رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: افزون بر 114فقره قرارداد برای سرمایه گذاری در این منطقه در سال گذشته منعقد شد.
انعقاد 114 فقره قرارداد سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار، عبدالرحیم کردی در آیین معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار افزود: براساس طرح های مصوب این سرمایه گذاری ها، هرکدام از این قراردادها افزون بر 100فرصت شغلی را در منطقه آزاد چابهار ایجاد می کنند.

وی در تشریح تمهیدات و اقدامات سازمان منطقه آزاد چابهار برای توسعه موزون این منطقه از مباحث محیط زیست به عنوان یکی از مباحث بسیار مهم و اساسی در این نوع توسعه نام برد و گفت: هرگونه غفلت ازاین مباحث بطور قطع آثار مخرب بر اجتماع، فرهنگ و هم بر سایر ابعاد اقتصادی خواهد گذاشت.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با اشاره به اینکه توسعه صنعت با توجه به ظرفیت و مزیت های بالای این منطقه از اولویت خاصی برخوردار است به تشریح تمهیدات سازمان منطقه ازاد چابهار برای جلوگیری از هرگونه آلایندگی زیست محیطی ناشی از اجرای پروژه های صنعتی پرداخت و گفت: آثار مخرب آلایندگی های زیست محیطی در حوزه صنایع مختلف پتروشیمی و فولاد منطقه آزاد چابهار رفع شده  و تمامی مجوزهای لازم زیست محیطی نیز اخذ شده است.

کردی به موضوع گردشگری نیز به عنوان یکی دیگر از حوزه های مورد توجه منطقه آزاد چابهار اشاره کرد و گفت: عزم مدیریت این منطقه در توسعه حوزه گردشگری بسیار جدی است و معتقد هستیم که با تکمیل زیرساخت‌های گردشگری می توانیم علاوه بررونق این صنعت مستقیماً در اشتغال و زندگی مردم تأثیرمثبت بگذاریم.

کردی در بخش دیگری از سخنان خود توسعه را یک فرآیند خواند و گفت: توسعه ابعاد مختلفی دارد و صرفا در حوزه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی انجام نمی شود بلکه توسعه زمانی محقق می شود که همه ابعاد آن به صورت همزمان و متوازن دیده شود.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید