رونمایی از جدیدترین محصول میتسوبیشی موتورز

کدخبر: ۲۱۵۲۶۷
گروه بنگاه‌ها: رونمایی از جدیدترین محصول میتسوبیشی موتورز، افتتاح پنج مرکز عرضه محصولات بریجستون و تحویل DS 7 Crossback، مهمترین برنامه‌های گروه آرین در سال 1397 است.
رونمایی از جدیدترین محصول میتسوبیشی موتورز

روابط عمومی شرکت هلدینگ آرین سرمایه، علی شکوهی مدیر بازاریابی این شرکت با اعلام این مطلب گفت: گروه آرین سرمایه پس از هفت سال حضور موفق در صنعت خودرو، در سال جاری با تمرکز بر محصولات Hi-Tech و دوستدار محیط زیست برند میتسوبیشی، در کنار معرفی جدیدترین محصول خانواده DS و همچنین فهرست کاملی از تایرهای بریجستون، در بازار ایران عملکرد قدرتمندتری خواهد داشت.

photo_2018-05-21_12-28-53

وی درباره برنامه‌های برند میتسوبیشی گفت: پس از استقبال از خودرو Outlander PHEV در سال گذشته و رضایت بالای مشتریان از این محصول، شرکت آرین موتور پویا در نظر دارد تا با توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز، نسبت به ارتقای خدمت رسانی به علاقه‌مندان این برند ژاپنی اقدام کند. همچنین جدیدترین محصول این برند ژاپنی(Eclipse Cross) بر اساس برنامه ریزی‌ها و توافقات صورت گرفته با شرکت میتسوبیشی موتورز، در شهریورماه تحویل اولین سری از این خودروها انجام می‌شود.

مدیر بازاریابی هلدینگ آرین سرمایه، ضمن ارائه توضیحاتی درباره برند DS فرانسه، از عزم شرکت آرین موتور تابان در تحویل خودرو DS 7 Crossback در روزهای پایانی بهار خبر داد. بنا بر اعلام وی، نخستین سری از این محصولات در روزهای آینده به گمرک وارد شده و پس از انجام تشریفات قانونی، جهت تحویل به مشتریان آماده خواهد شد.

علی شکوهی مدیر بازاریابی هلدینگ آرین سرمایه همچنین از افتتاح مرکز خدمات پس از فروش در غرب تهران در هفته‌های آتی خبر داد.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید