رونمایی از نرم افزار پیامک سفید برای کمک به اقتصاد کسب و کارها

کدخبر: ۲۱۵۵۴۰
نرم افزار پیامک سفید پس از ماه ها انتظار به بازار عرضه شد.
رونمایی از نرم افزار پیامک سفید برای کمک به اقتصاد کسب و کارها

وحید خسروی،‌ مدیرعامل شرکت ایده پردازان در مراسم رونمایی از این نرم‌افزار، گفت: نسخه ی اولیه این نرم افزار امکان ارتباط پیامکی مجاز را برای کسبه ی بازار، مدیران شرکت ها، سازمان ها و فروشنده های کسب و کارهای حقیقی و حقوقی فراهم می کند.

خسروی با بیان اینکه این نرم‌افزار مشکلات سامانه پیامک انبوه را ندارد، افزود: بدلیل اینکه این نرم افزار به صورت خودکار اقدام به کسب اجازه از مخاطب می‌کند، محدودیتی از نظر ارسال به تمام مخاطبین ندارد و همه پیامک ها توسط افراد دریافت می‌شود.

وی ادامه داد: این نرم افزار در مرحله ی تست 1 ساله خود مشکلات فروش بیش از هفت هزار مغازه دار، شرکت، آژانس هواپیمایی و مطب های زیبایی را برطرف کرده و در حال حاضر 120 هزار از صاحبان مشاغل از این سامانه استفاده می‌کنند.

خسروی بیان کرد: از آنجایی که هزینه نگهداشتن مشتریان فعلی بسیار کمتر از جستجوی مشتریان جدید است، کسب و کارها می‌توانند با برقراری ارتباط مداوم و هوشمندانه پیامکی با مشتریان، فروش خود را بهبود بخشیده و درآمدزایی خود را افزابش دهند.

وی با اشاره به اینکه این سامانه تا به امروز شکایتی نداشته است،‌ اظهار کرد: این پیامک ها می توانند شامل اطلاع رسانی هایی باشد که منجر به معرفی مشتریان به دوستان، آشنایان و حتی خرید مجدد آنها با هزینه ی کمتر شود.

خسروی با بیان اینکه باید یک فرهنگ سازی برای استفاده بیشتر مردم از این سامانه صورت گیرد، گفت: متاسفانه به علت مشکلات که در این راه وجود دارد، بسیاری از شرکت‌های پیامکی در حال خارج شدن از بازار هستند که امیدوارم با حمایت دولت و وزارت ارتباطات امکان همکاری گسترده رقبای ما بیشتر از قبل فراهم شود.

 

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید