با حضور وزیر نیرو انجام شد:

آغاز تجهیز ابفای تهران با پیکاپ های آمیکو

کدخبر: ۲۱۸۰۶۱
گروه بنگاه ها: نوسازی و تجهیز ناوگان خودروهای امدادی و عملیاتی و مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب استان تهران توسط پیکاپ های دو کابین آمیکو با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو آغاز شد .

وزارتخانه نیرو و در زیر مجموعه آن شرکت آب وفاضلاب استان تهران در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید ملی و نام گذاری سال جاری  به نام حمایت از کالای ایرانی توسط ایشان و باور به تولید باکیفیت داخلی، اقدام به سفارش خرید پیکاپ های دو کابین تولیدی آمیکو از شرکت ارس خودرو دیزل کرده که  سری اول این سفارشات به تعداد26 دستگاه اواخر اردیبهشت ماه پس از گذراندن تست های نهایی تحویل شرکت آب وفاضلاب استان تهران  شد.

 هفته گذشته نیز  طی مراسمی با حضور دکتر اردکانیان مقام عالی وزارت نیرو طرح نوسازی و تجهیز ناوگان خودروهای امدادی و عملیاتی و مدیریت بحران  شرکت آب و فاضلاب استان تهران توسط پیکاپ های آمیکو آغاز به کار کرد.

پیکاپ های تولیدی  آمیکو  با برخورداری از استاندارد های یورو 5  توانسته است استاندارد های 88 گانه را در ایران اخذ کند.

پیکاپ های دوکابین و تک کابین آمیکو در مقایسه با مشابه های خارجی خود در بازار ایران ؛  راحت تر،ارزان تر و قدرتمند تر هستند و تست های عملیاتی که توسط بعضی از ارگان ها و سازمان های مصرف کننده این نوع پیکاپ ها در ایران انجام گرفت، موید رقابت پذیری پیکاپ های آمیکو با ژاپنی های موجود در بازار کشور است.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید