آغاز بکار نمایشگاه صنعت اسب در تهران

کدخبر: ۲۲۰۶۳۸
گروه بنگاه‌ها: نخستین نمایشگاه صنعت اسب، حیوانات همزیست و فرآورده‌ها 28 تا 31 خردادماه در محل نمایشگاه شهر آفتاب آماده بازدید عموم و تشکل‌های مرتبط با این صنعت است.
آغاز بکار نمایشگاه صنعت اسب در تهران

به گزارش روابط عمومی شرکت هرمس ،مهدی فهار مدیر اجرایی برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی اسب، حیوانات همزیست و فرآورده‌ها، مساحت این نمایشگاه را 20 هزار مترمربع اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه شامل یک اصطبل متمرکز است که برای نگهداری اسب‌هایی که قرار است در شوی اسب یا بازی چوگان، عملیات اسب‌های پلیسی( کارازل) و عملیات کمان‌گیری روی اسب در این نمایشگاه شرکت کنند، تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه محوطه اصلی نمایشگاه در سالن A پنج نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود، گفت:‌ این محوطه 3 هزار و 500 متر از پیرامون خود را نیز پوشش می‌دهد .

مجری برگزار کننده نمایشگاه اسب تصریح کرد: حیوانات همزیستی هم که برای حضور در نمایشگاه انتخاب و‌ ارگان‌های مختلف و شرکت‌‌هایی که خدمات آموزشی، پزشکی و دامپزشکی دارند نیز در بخش‌هایی از فضای غرفه‌ها مستقر می‌شوند و برخی غرفه‌ها نیز کار فرهنگی خواهند داشت.

وی افزود: یکی از سالن‌ها به نمایش هنرهای تجسمی و بخشی از این سالن نیز به قناری‌ها اختصاص یافته است و 2 هزار متر مربع فضا برای نمایش 500 قفس قناری پیش‌بینی شده است.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید