کامیون دست دوم را هم اینترنتی بخرید!

کدخبر: ۲۲۱۸۵۵
چنانچه در پیچ و خم تعیین بودجه برای خرید کامیون صفر به مشکل خورده‌اید یا به خرید مدل‌های صفر کیلومتر تمایلی ندارید، باید به فکر کامیون کارکرده باشید.
کامیون دست دوم را هم اینترنتی بخرید!

در خرید آن عجله نکنید و پیش از نهایی کردن خرید، لازم است چند نکته را مورد توجه قرار دهید. ابتدا باید محدوده قیمت خود را مشخص کنید و سپس به سراغ برند مورد نظر خود بروید. از آنجایی که سایت دیوار، اولین مرجع خرید و فروش دست دوم در ایران است، می‌توانید به راحتی خرید کامیون دست دوم را از طریق آگهی‌های این سایت برای خود امکان‌پذیر کنید.

نیازسنجی کنید

هر کامیون برای کاربری خاصی پیش‌بینی شده است، به عنوان مثال کشنده‌ها برای حمل بارهای سبک مناسب نیستند. همچنین کامیون کفی، حهت حمل خودروهای سنگین و دستگاه‌های راهسازی گزینه خوبی قلمداد می‌شود یا کامیون تانکر برای حمل انواع مایعات مانند آب یا نفت طراحی شده است. کامیون‌های کمپرسی نیز دارای اتاق‌هایی است که تخلیه بار به وسیله آن انجام می‌شود.

خرید کامیون دست دوم در هر یک از این مدل‌ها در سایت دیوار معامله می‌شود، تنها کافی است نوع کاربریتان را مشخص کنید.

مثلا یک کامیون کفی بغلدار در سایت دیوار به قیمت 45 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین یک کامیون تانکر بنز 1921 مدل سال 1372 با 240 هزار کیلومتر کارکرد در این سایت 175 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. تانکر این کامیون قدرت حمل 12هزار  لیتر آب را دارد. کامیون‌های کمپرسی بیشترین آگهی در میان خرید کامیون دست دوم در سایت دیوار را به خود اختصاص داده‌اند. یک کامیون کمپرسی مدل 2009 در دیوار 180 میلیون تومان به حراج گذاشته شده است. فروشنده در آگهی فروش این کامیون قید کرده کارکرد آن تنها 7 هزار کیلومتر بوده و از سال 1389 در پارکینک خاک خورده است. اگر به دنبال کامیون کمپرسی ارزان‌تری هستید، در این سایت یک کمپرسی بنز 2426 مدل سال 1363 با 10 هزار کیلومتر کارکرد به قمیت 83 میلیون تومان به فروش می‌رسد. علت فروش آن مهاجرت قید شده و به همین دلیل فروشنده ادعا می‌کند بسیار کمتر از قیمت بازار تصمیم به فروش آن گرفته است.

کامیون را فقط در روز بررسی کنید

شک نکنید از میان صدها آگهی فروش کامیون در سایت‌های خرید و فروش آنلاین مانند دیوار، گزینه‌ای برای بازدید پیدا خواهید کرد. یادتان نرود بازدید را در طول روز انجام دهید و از کیفیت قطعات و ظاهر کامیون مطمئن شوید. اکثر فروشندگان لوازم نقلیه اصولا پیش از اقدام جهت فروش آن، معاینات فنی و کارشناسی را روی آن‌ انجام می‌دهند، با این حال از قدیم گفته‌اند کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند. بنابراین بهتر است از آگهی‌های خرید کامیون دست دوم که در شهری دیگر واقع است، دوری کنید. البته چنانچه کامیون با شرایط مناسب و به شرط فروخته می‌شود، می‌توانید به آن فکر کنید. مثلا در سایت دیوار، یک دستگاه کامیون فاو به قیمت 250 میلیون تومان به فروش می‌رسد. فروشنده در آگهی می‌گوید از کامیون استفاده چندانی نداشته است و به دلیل بیماری زیرقیمت و فوری می‌فروشد و البته حاضر است آن را با ضمانتنامه و با قید و شرط به خریدار بدهد. 

منبع : ویرلن

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید