مروری بر نرخ اجاره آپارتمان در مناطق مختلف وحیدیه

کدخبر: ۲۲۳۳۸۰
محله وحیدیه از شمال به خیابان آیت­الله مدنی، از جنوب به خیابان دماوند، از شرق به خیابان شهید داوودی، از غرب به خیابان سبلان جنوبی محدود می‌شود. نرخ اجاره آپارتمان در وحیدیه در نقاط متعدد وابسته به دسترسی، بافت محلی، امکانات و ... بالا و پایین می‌‌رود.
مروری بر نرخ اجاره آپارتمان در مناطق مختلف وحیدیه

خیابان‌های اصلی محله را خیابان وحیدیه (شهید شجاع الدین داودی)، خیابان ارباب مهدی (شهید بخت آزاد)، خیابان تیرگان (ارمغانی) و خیابان ده متری بانک (شهید نبیئیان) تشکیل می‌دهند.

وحیدیه، خیابان اصلی محله، از قدیمی‌ترین خیابان‌های منطقه با150 سال قدمت است که هنوز بخش عمده‌ای از ساکنان پیش‌کسوت محله در آن سکونت دارند. اگرچه در سال‌های اخیر ساخت و ساز در این خیابان رواج یافته اما بیشترین جمعیت ساکن در این خیابان مربوط به دوران پس از کودتای 28 مرداد 1332 است. در وحیدیه خیابان‌ها کم‌عرض هستند و عمدتا جای پارک پیدا نمی‌شود. به ویژه آنکه مجتمع قضایی شهید مدرس در ابتدای این خیابان واقع شده است. برای اجاره آپارتمان در وحیدیه در بخش املاک سایت دیوار گزینه‌های متعددی موجود است. برای یک مورد آپارتمان 56 متری 8 ساله، 25 میلیون تومان ودیعه و اجاره۱٫۲۵۰٫۰۰۰ تومان اجاره درخواست شده است. این واحد انباری و پارکینگ هم دارد و مدرن و تمیز است. در همین متراژ اما 10 ساله، بدون پارکینک و انباری، در مقابل نزدیک به ایستگاه مترو و بی آر تی ، با پرداخت 15 میلیون تومان ودیعه و 900٫000 تومان مبلغ ماهانه می‌توان آپارتمان اجاره کرد. در این خیابان مغازه‌ها و رستوران‌های زیادی وجود دارند. اگرچه بیشتر مغازه‌ها قدیمی و محلی هستند اما مایحتاج روزمره اهالی را فراهم می‌کنند.

photo_۲۰۱۸-۰۷-۰۲_۱۱-۱۴-۱۱

به سمت غرب که حرکت کنیم، در خیابان ارمغانی 50 متری نوساز، با پارکینگ وانباری وآسانسور 35 میلیون تومان ودیعه و ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان اجاره ماهانه لازم دارد. برای 60 متری نسبتا قدیمی دوخوابه هم ودیعه۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومانی و ۸۰۰٫۰۰۰ تومان اجاره تعیین شده است.  بر اساس آگهی‌های سایت دیوار، به طور میانگین اجاره آپارتمان در وحیدیه نسبت به ارمغانی کمی بالاتر است. قابل توجه خانواده‌های مذهبی، حسینیه ارمغانی و مسجد انصارالحسین (ع) در همین خیابان قرار گرفته‌اند. در ادامه حرکت به سمت غرب محله، به خیابان بخت‌آباد می‌رسیم که سرای محله وحیدیه در آن جای گرفته است. سرای محله، مرکز عمده فرهنگی-آموزشی محله وحیدیه به شمار می‌آید. مشهورترین و قدیمی‌ترین بنای محله یعنی حمام مرمر هم در این خیابان است. آپارتمان 50 متری، یک خوابه، 4 ساله، با آسانسور، پارکینگ، انباری و تراس و در نزدیکی ایستگاه مترو سبلان، با 20 میلیون تومان ودیعه و ماهانه ۹۰۰٫۰۰۰ تومان اجاره داده می‌شود.

photo_۲۰۱۸-۰۷-۰۲_۱۱-۱۴-۰۳

و در آخر نبیئیان، با دو درمانگاه، مرکز ورزشی شهدا، بوستان و کتابخانه نسترن ( مجهز به زمین بازی کودکان)، سرای محله وحیدیه غربی، چندین مدرسه، مسجد صاحب‌الزمان (عج)، حسینیه قائمیه و ... دیگر خیابان مهم محله است که از امکانات مناسبی برخوردار می‌باشد. در این خیابان، آپارتمان صدمتری، 11 ساله، با 50 میلیون ودیعه و مبلغ ماهانه 700 هزار تومان اجاره داده می‌شود. این واحد تر و تمیز، رنگ شده و دارای کف سرامیک است. در همین خیابان برای یک واحد 65 متری 7 ساله و دوخوابه با انباری هم 30 میلیون ودیعه و ۷۵۰٫۰۰۰ تومان اجاره درخواست شده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید