امضا تفاهم نامه همکاری میان هلدینگ دانشمند و فروشگاه های زنجیره ای رفاه

کدخبر: ۲۲۹۹۴۵
گروه بنگاه ها-اقتصادنیوز: فروشگاه های زنجیره ای رفاه در راستای حمایت از تولید داخلی و کارگاه های کوچک ، تفاهم نامه ای با هلدینگ دانشمند امضا کرد .
امضا تفاهم نامه همکاری میان هلدینگ دانشمند و فروشگاه های زنجیره ای رفاه

به گزارش خبرنگار اقتصاد نیوز، عضو هیات مدیره و مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه در  این جلسه گفت : در برهه حساس کنونی که شهروندان زیر بار فشارهای اقتصادی قرار دارند فروشگاه های رفاه تلاش کرده تا به اندازه توان خود به کاهش این فشارها و اقتصاد خانواده ها کمک کند که از جمله این اقدامات می توان به افتتاح فروشگاه در نقاط کم برخوردار و ارایه تخفیف های قابل تامل روی کالاهای عرضه شده اشاره کرد.

بنگاه ها

دکتر رسول محمدی  باتاکید بر اینکه تمام تلاش ما این است که بتوانیم از طرق مختلف کالاهای مورد نیاز مشتریان را در فروشگاه های خود تامین کنیم ،افزود: : شعار ما در فروشگاه های رفاه ، تولید محلی ، فروش ملی است به این معنا که تصمیم داریم تا با حمایت از تولید کنندگان داخلی از طریق فروش محصولاتشان در فروشگاه های خود ، به رونق این صنایع کوچک کمک کنیم .

محمدی با ذکر اینکه به زودی 5 تا 10  درصد فضاهای فروشگاهی ما به عرضه محصولات این تولید کنندگان کوچک اختصاص پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: در همین خصوص تعامل بین بنیاد مستضعفان به عنوان نهادی که همواره حامی تولید کنندگان کوچک است ، با این فروشگاه زنجیره ای می تواند بسیار راه گشا باشد .

وی با ذکر اینکه هم اینک محصولات بسیاری از واحدهای تولیدی بنیاد در این فروشگاه عرضه می شود، تاکید کرد : ما آماده ایم تا در کوتاهترین زمان ممکن حجم خرید خود از بنیاد را دو برابر کنیم .

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه در ادامه به سیاست های این مجموعه در خارج از مرزها اشاره کرد و گفت : یکی از اهداف ما راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای در شهرهای بزرگ کشورهای همسایه است تا از طریق آنها محصولات تولید کنندگان ایرانی را بفروشیم که در این راه بنیاد مستضعفان می تواند حمایت ها و کمک های بسیاری را به ما بکند و در کنار هم تلاش کنیم تا با فروش محصولات داخلی در آن سوی مرزها ، به روان شدن چرخش چرخ های تولیدمان کمک کنیم .

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که این بنیان نیکویی که پایه گذاری شده سالهای سال ادامه داشته باشد و دو مجموعه بتوانند درکنار هم ، گام های موثری را در تامین مایحتاج هموطنان و بخصوص اقشار کم درآمد و حمایت از تولید ملی بردارند . در همین حال  دکتر سید حامد عسگری ، مدیرعامل هلدینگ دانشمند نیز با اشاره به اهدافی که بنیاد مستضعفان در این تفاهم نامه همکاری دنبال می کند، گفت : هدف ما در این تفاهم نامه ، کمک به ارایه خدمات ارزان تر به هموطنان و ایجاد فضای رقابتی میان ارایه دهندگان خدمات و تولیدگنندگان ازیکسو و تلاش برای شکسته شدن قیمت کاذب برخی از اقلام محصولات درکنار بالا رفتن کیفیت ارایه خدمات است .وی افزود : در همین راستا فروشگاه های زنجیره ای رفاه به عنوان یکی از مراکز معتبر عرضه کنندگان محصولات دامی و لبنیاتی و نوشیدنی بنیاد ،  می توانند با عرضه تولیدات این کارگاه های کوچک نقش مهمی در ایجاد امید در بین این تولید کنندگان برای ادامه مسیر خود ، داشته باشد . ضمن آنکه در این تفاهم نامه افق های روشنی نیز برای همکاری های فی مابین برای عرضه محصولات ایرانی در آن سوی مرزها در نظر گرفته شده است .

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید