رایزنی مازند چوب آریا برای صادرات چوب ترمو

کدخبر: ۲۳۳۵۹۴
اقتصادنیوز-بنگاه‌ها؛ مدیرعامل مازند چوب آریا گفت: 80 درصد نیاز چوب ترمو در بازار داخلی از شرکت مازند چوب آریا که تنها کارخانه با استاندارد ترموفنلاند در کشور است، تامین می‌شود.
رایزنی مازند چوب آریا برای صادرات چوب ترمو

به گزارش اقتصادنیوز گروه بنگاه‌ها؛ بهادر انصاری، مدیر عامل مازند چوب آریا در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه زیرنظر انجمن بین‌المللی ترموود فعالیت می‌کنیم و گواهینامه‌های بین‌المللی از فنلاند داریم، افزود: در کنار کیفیت روز دنیا، قیمت از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات ما است که باعث می‌شود کالای وارداتی قدرت رقابت با ما نداشته باشد. به گفته وی در حال حاضر محصولات مازند چوب آریا 50 درصد پایین‌تر از چوب‌های ترمو وارداتی عرضه می‌شوند که برای ساخت و ساز بسیار مقرون به صرفه است.

مدیرعامل مازند چوب آریا در ادامه تاکید کرد: چوب که مواد اولیه تولید ما است از روسیه تامین می‌شود و در کارخانه ما فرآوری  می‌شود تا در نهایت چوب ترمو با کیفیت روز دنیا تولید ‌شود.

وی در بیان مزیت‌های به کارگیری چوب ترمو گفت: چوب ترمو رطوبت را تا میزان خاصی جذب می‌کند و به دلیل سبکی برای استفاده در نمای ساختمان مناسب است. همچنین علاوه بر زیبایی خاص هیچ حشره‌ای نمی‌تواند روی آن اثر بگذارد و تقریبا می‌توانیم بگوییم بعد از آن که محصول از کوره خارج می‌شود یک چوب استریل است که قابلیت استفاده در ساختمان، مبلمان و نما را دارد.

انصاری در ادامه با بیان اینکه مازند چوب آریا از محصولات جدید در نمایشگاه ساختمان رونمایی کرد، گفت: مبلمان بیرونی (اوت دور)، میز ناهارخوری بیرونی و فلاور باکس‌هایی را در نمایشگاه امسال رونمایی کردیم.

وی در ادامه در خصوص ظرفیت تولید مازند چوب آریا افزود: در حال حاضر حدود یک و نیم برابر مازاد نیاز داخلی تولید در مازند چوب آریا داریم که به دنبال صادرات محصول هستیم. اما چون چوب محصولی است که در ایران با محدودیت برای صادرات مواجه است تا حدی برای صادرات مشکل داریم اما در حال رایزنی برای حل این مشکلات هستیم تا بتوانیم صادرات داشته باشیم؛ چون قطعا می‌تواند ارزآوری بسیار خوبی برای کشور داشته باشد.

مازند چوب آریا

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید