مدیر عامل هلدینگ عمران و مسکن ایران؛

بهره‌وری مهمترین ابزار دفاعی شرکت‌ها در مواجهه با تحریم‌ها است

کدخبر: ۲۳۴۰۰۴
مدیر‌عامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان درباره نحوه مواجهه با مشکلات اقتصادی گفت: بهره‌وری مهمترین ابزار دفاعی شرکت‌ها در مواجهه با تلاطم‌های اقتصادی و تحریم های نادعادلانه است.
بهره‌وری مهمترین ابزار دفاعی شرکت‌ها در مواجهه با تحریم‌ها است

 به گزارش اقتصادنیوز، جلسه بررسی عملکرد و هم اندیشی مدیران هلدینگ عمران و مسکن ایران  وابسته به معاونت توسعه ساختمان انقلاب اسلامی برگزار شد. در این جلسه علاوه بر بررسی عملکرد پنج ماه نخست سال 97 شرکت‌های تابعه و راهکارهای تحقق اهداف و همچنین  کنترل آسیب‌های ناشی از تحریم‌های ناعادلانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 در این نشست، مجتبی کمیلی مدیر عامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان، ضمن اشاره به  ضرورت اتخاذ راهکار مناسب و عملیاتی در خصوص نحوه مواجهه با شرایط اقتصادی و کاهش تأثیر آن در روند انجام امور گفت: افزایش بهره‌وری مهمترین  ابزار دفاعی شرکت ‌های در مواجهه با تلاطم های اقتصادی و به ویژه تحریم های ناعادلانه است.

 وی با اشاره به  تاثیر مثبت قابل توجه  مولفه های درون‌زای اقتصاد مقاومتی در همه حوزه های اقتصادی  به ویژه صنعت  ساخت و ساز بیان کرد‌: ‌راهبرد اقتصاد مقاومتی متکی بر خود باوری و بهره گیری از همه ابتکارات و مزیت های داخل کشور است، با اتکا بر تجارب ارزشمند مدیران و  این راهبرد و همچنین برنامه‌ریزی برای کاهش ریسک مدیریت کلان شرکت‌های زیر مجموعه  قطعا شاهد رشد پایدار مجموعه هلدینگ عمران و مسکن مانند گذشته خواهیم بود.

 مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و مسکن ایران  توجه به صدور خدمات فنی و مهندسی و ارزآوری، استفاده حداکثری از توانمندی‌ داخلی و اتخاذ برنامه‌های مدیریت هزینه و کاهش بهای تمام شده پروژه‌ها و طرح‌ها  را از عوامل موثر دیگر موفقیت شرکت‌ها  در شرایط خاص اقتصادی دانست.

 وی از مدیران عامل شرکت‌های زیر مجموعه درخواست کرد تا برنامه، اقدامات عملی و  برآورد نتایج  احتمالی  در چارچوب رئوس مطرح شده را  به طور مستمر تجزیه و تحلیل و برای تبادل تجارب به هلدینگ اعلام کنند.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید