حمایت صندوق کارآفرینی امید از فعالیت‌های دانش‌بنیان

کدخبر: ۲۴۲۲۵۷
اقتصادنیوز-بنگاه‌ها؛ معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به همکاری این صندوق با صندوق کارآفرینی امید، گفت: این صندوق بخشی از منایع خود را به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص داده است.
حمایت صندوق کارآفرینی امید از فعالیت‌های دانش‌بنیان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ دکتر حمیدرضا شاهوردی امروز در مراسم امضای قرارداد همکاری میان صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه نهادهایی مانند صندوق‌ها، دارای ساختار مالی و ماموریت محور هستند، اظهار کرد: این نهادها در فضای توسعه کسب و کارهای فناورانه سال‌ها است که اقداماتی را اجرایی کردند، از این رو صندوق نوآوری و شکوفایی همواره به دنبال همکاری با این نهادهای مالی بوده است.

وی با اشاره به همکاری این صندوق با صندوق کارآفرینی امید، خاطر نشان کرد: این تفاهم‌نامه در مرحله قرارداد نهایی قرار دارد.

شاهوردی با اشاره به ویژگی‌های صندوق کارآفرینی امید، یادآور شد: این صندوق، پراکنشی در سطح استان‌های کشور به‌ویژه در استان‌های محروم دارد و تاکنون در جهت حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک اقدام کرده است.

این مقام مسوول اضافه کرد: با تعدد شعب، صندوق کارآفرینی امید می‌تواند در کنار ماموریت‌های‌ ما در جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گام بردارد.

معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی دارا بودن مجوزهای بانکی از بانک مرکزی را از دیگر مزایای صندوق کارآفرینی امید نام برد و ادامه داد: از این رو همکاری با این صندوق، کاهش هزینه‌هایی را برای صندوق نوآوری و شکوفایی به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: با اعتباری که صندوق نوآوری و شکوفایی در اختیار صندوق کارآفرینی امید واگذار کرده است، این صندوق می‌تواند اعتباراتی را به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص دهد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید