گوشی موبایل ایسوس چه مدلی بخریم؟

کدخبر: ۲۵۲۸۳۴
اقتصادنیوز؛ قیمت گوشی‌های هوشمند در دو سه ماه اخیر به طرز عجیبی بالا رفته و دست ما را در انتخاب بسته است. مایی که تا چند ماه قبل می‌توانستیم با دو میلیون تومان گوشی خوب و معقولی بخریم، حال باید سراغ مدل‌های متوسط و حتی معمولی بازار برویم. قیمت‌ها که بالا رفت، بسیای را به سمت خرید گوشی‌های یک و نیم تا سه میلیونی سوق دارد و یکی از این گوشی‌ها گوشی ایسوس بود.
گوشی موبایل ایسوس چه مدلی بخریم؟

به گزارش اقتصادنیوز، گروه بنگاه‌ها؛ گوشی‌ای که نسل اولش با نام زنفون در سال 2014 به بازار آمد و برخی از مدل‌هایش مورد استقبال هم قرار گرفت. اما خرید و فروش این گوشی در کدام مدل‌ها بیشتر است و اگر قصد خرید و فروش گوشی موبایل ایسوس را داشتیم باید سراغ کدام مدل‌ها برویم.

برند تایوانی ایسوس، در ابتدا با مادربرد و لپ‌تاپ‌هایش شناخته میشد، تا اینکه در سال 2014 اولین سری گوشی‌های هوشمندش را راهی بازار کرد و برخی از سری‌های آن هم در بازار توانستند نظر مشتریان را جلب کنند. مثل گوشی Zenfone 3 ZE520KL. این گوشی دو سیم کارته که در بازار خرید و فروش گوشی موبایل ایسوس از اقبال بالایی برخوردار است، دارای صفحه نمایش و دوربین پرقدرت است. حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایت و حافظه رم آن 3 گیگابایت است و اگر کیفیت عکس برایتان مهم است، دوربین اصلی این گوشی با 16 مگاپیکسل و دوربین سلفی‌اش با 8 مگاپیکسل، خیال‌تان را از بابت گرفتن عکس‌های باکیفیت راحت می‌کند. طراحی Zenfone 3 ZE520KL قابل قبول است و نوسانات قیمت‌ها چندان روی آن تاثیر نگذاشته. قیمت این گوشی در سایت‌ دیوار 2میلیون و 800 است.

در لیست بهترین گوشی‌های موبایل ایسوس برای خرید و فروش می‌رسیم به  Zenfone 4 ZE554KL. این سری از گوشی‌های ایسوس طراحی زیبایی دارد و بعضی از ویژگی‌هایش که خریدار را مجاب می‌کند آن را جزو گزینه‌هایش قرار دهد، از این قرار است: نمایشگر 5 و نیم اینچی و وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰، محافظ گوریلاگلس، پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای در کنار رم حافظه 4 گیگابایتی که توانایی انجام کارهای سنگین را به دارنده آن می‌دهد، حافظه 64 گیگابایتی و دو سیم کارته بودن.

گوشی‌های خوب سری زنفون 4 به همینجا ختم نمی‌شوند. زنفون 4 مکس ZC520KL  را هم باید جزو گوشی‌های خوب ایسوس محسوب کرد. داشتن دوربین دوگانه قدرتمند با ستاپ 13 + 5 مگاپیکسلی در بخش دوربین اصلی و باتری 4100 میلی آمپر ساعتی، نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن HD که در مصرف کمتر باتری تاثیر دارد، از جمله ویژگی‌های این گوشی‌ست. ایسوس زنفون 4 مکس، دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا است. یکی دیگر از مزایای خاص این گوشی، داشتن شیار کارت حافظه اختصاصی است. به این ترتیب، برای استفاده از کارت حافظه لازم نیست قید استفاده از سیمکارت دوم را بزنید. دوربین این گوشی با داشتن دو سنسور و در بخش سلفی با داشتن یک سنسور 8 مگاپیکسلی به شما در گرفتن عکس‌هایی با کیفیت کمک می‌کند.

یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های ایسوس که در بیشتر آنها مشترک است، کیفیت عکس است. گوشی هوشمند زنفون ۳ زوم یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند ایسوس است. این گوشی نسخه بهبود یافته خط تولد زنفون ۳ است که به دوربین فوق‌العاده باکیفیتی مجهز است.

هر سنسور آن ۱۲ مگاپیکسل با ۱.۴ میکرون پیکسل است و  دوربین آن در نور کم هم عملکرد خیلی خوبی را به صاحبش ارائه می‌کند. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ و صفحه نمایش ۱۰۸۰p مجهز است.

در خرید و فروش گوشی موبایل ایسوس مثل هر گوشی دیگری، مقدار بودجه‌ای که داریم مهم است. در سال 2018، شرکت تایوانی ایسوس ZenFone 5  را راهی بازار کرد. این سری که به گفته بسیاری شباهت زیادی به آیفون 10 دارد، بسیاری از عاشقان آیفون را که قدرت خریدش را نداشتند به سوی خود کشاند.

زنفون 5 شامل گوشی‌های کشیده‌ایست که در ساخت آن از فلز و شیشه استفاده شده. این گوشی شامل سه مدل ZenFone 5, ZenFone 5Q  و ZenFone 5Z است. مدل‌های  ZenFone 5 و ZenFone 5Z لمسی هستند  و اندازه آن هم ۶.۲ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ است. قوی‌ترین این مدل ZenFone 5Z که تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ دارد و در سه مدل عرضه می‌شود. مدل اول ۶۴ گیگابایت حافظه و ۴ گیگابایت رم دارد. مدل بعدی ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۶ گیگابایت رم و دیگری از ۲۵۶ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت رم پشتیبانی می‌‍کند.

 

منبع : ویرلن

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید