چابهار میزبان معاونان مناطق آزاد

کدخبر: ۲۵۷۱۹۳
اقتصادنیوز-گروه بنگاه‌ها: عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار، گفت: همایش معاونین اقتصادی و سرمایه گذاری مناطق آزاد کشور به میزبانی سازمان در مرکز همایش های بین المللی منطقه آزاد چابهار ۲۸ و ۲۹ آذرماه ۹۷ برگزار می‌شود.
چابهار میزبان معاونان مناطق آزاد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، غلامرضا پناه افزود: در این همایش اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور نیز حضور خواهند داشت. نشست های تخصصی مشترک، کارگروه‌ها و ارایه پلتفرم توسط شرکت کنندگان از برنامه ها و موضوعات این همایش هستند.

وی افزود: ارایه پلتفرم‌های نوین کسب کار و نشست مشترک سگکوک، ارایه صندوق حمایت و ضمانت تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و واحدهای کسب و کار از دیگر برنامه های این همایش است.

چابهار

عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: تشکیل کارگروههای گمرک و تجارت با حضور مدیران گمرک و بازرگانی، تسهیل تولیدکنندگان با حضور مدیران صنایع و توسعه فناوری نوین با حضور مدیران سرمایه‌گذاری مناطق آزاد کشور برگزار می شود.

پناه ادامه داد: بازدید از واحدهای منتخب تولیدی، دانشگاه بین المللی چابهار و افتتاح مرکزنوآوری منطقه آزاد چابهار از دیگر برنامه های این همایش هستند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید