چگونه بسترن B30 را به بالاترین قیمت ممکن بفروشیم؟

کدخبر: ۲۵۸۰۸۶
اقتصادنیوز؛ قطعاً یکی از با کیفیت‌ترین خودروهایی که طی یک سال گذشته، در یک بازه قیمتی مناسب وارد بازار کشورمان شده همین بسترن B30 است.
چگونه بسترن B30 را به بالاترین قیمت ممکن بفروشیم؟

به گزارش اقتصادنیوز؛ در تمامی گزارش‌های ماهانه ارزشیابی کیفی منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از زمان ورود بسترن B30 به بازار، این خودرو همواره توانسته 4 ستاره کیفی را کسب کند. علی‌رغم برتری‌های بسترن بی 30 در مقایسه با خودروهای هم‌رده و در رنج قیمت مشابه، عوامل متعددی ممکن است موجب خستگی شما از این خودرو شود و شما را مصر به فروش بسترن  b30 کند.

گیربکس

اولین موردی که هم کارشناسان به آن اشاره کرده‌اند و هم مالکان بسترن، عدم هماهنگی گیربکس و موتور خودرو است. در حالی که گیربکس شش سرعته است و کیفیت بالایی دارد، اما کارایی مطلوب را ارائه نمی‌کند و تاخیر در تعویض دنده حتی در حالت تیپ ترونیک هم حس می‌شود‌. این مسئله در جاده‌ها و سرازیری ها ممکن است چالش‌برانگیز باشد. البته در میان نظرات کاربران، عده‌ زیادی هم هستند که نوشته‌اند هرگز چنین مشکلی را حس نکرده‌اند.  

شتاب و پیشرانه

مورد دیگر کولر این خودروست که بعضا گفته می‌شود عملکرد ضعیفی دارد و در دور بالای موتور اصلا خنک نمی‌کند. یا اینکه زود خراب می‌شود. اما مهم‌ترین عاملی که ممکن است مالکان را به فروش بسترن b30  متقاعد کند، قدرت نسبتا پایین پیشرانه و شتاب ضعیف آن است. بسترن B30 به یک پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با 107 اسب بخار نیرو و 155 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است و با کمک یک گیربکس 6 دنده اتومات، این خروجی‌ها به چرخ‌های جلو ارسال می‌شوند. باید گفت قدرت 107 بخاری برای خودرویی در بازه قیمت فعلی بسیار ناامیدکننده است. به ویژه آنکه شتاب صفر تا صدی حدودا 14 ثانیه دارد.

در دیوار بفروشیم

برای فروش بسترن بی‌ 30 می‌تواند خودروی خود را در سایت دیوار آگهی کنید. روزانه هزاران خودرو در دیوار اگهی می‌شوند اما برخی بازدید و شانس بیشتری برای فروش و یک معامله به صرفه دارند. آنهایی که اصول آگهی‌نویسی را رعایت و عکس‌های مناسب و باکیفیت ارائه کرده‌اند. اما مهم ترین عامل افزایش شانس فروش، ارائه قیمت منصفانه و متعارف برای خوورو است. برای تعیین قیمت بسترن بی 30 کارکرده ابتدا رنج قیمت خودروهای آگهی شده را به نسبت میزان کارکرد، سلامت بدنه و ... بررسی کنید تا میانگین قیمت بازار دستتان بیاد و سپس در همان بازه، قیمت خودروی خود را مشخص کنید حالا با توجه به شرایط خاص ماشین کمی بالاتر یا پایین‌تر. اگر خودرو ی شما دارای خط و خش یا سابقه تصادف است حتما در آگهی به آن اشاره کنید. برای اطلاعات دقیق‌تر «عوامل موثر در تعیین قیمت خودروی دست دوم» را مطالعه کنید. در سایت تعداد زیادی بسترن هم به صورت حواله‌ای وجود دارد. با توجه به افزایش بی‌رویه قیمت این خودرو کسانی که توان پرداخت ما به تفاوت قیمت جدید ندارند اقدام به فروش حواله‌ای خوروهای خود کرده‌اند علی‌رغم مزایایی که این شیوه خرید دارد اما شرکت بهمن موتور اعلام کرده خرید و فروش حواله بسترن بی 30 غیرقانونی است و شرکت هیچ مسئولیتی در قبال آن نمی‌پذیرد.

 

منبع : ویرلن

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید