توسعه حمل و نقل آنلاین در ایران

کدخبر: ۲۵۸۵۴۱
اقتصادنیوز: اوبار بزرگترین سامانه هوشمند حمل و نقل بار در سطح کشور است که برای ساماندهی حمل و نقل بین شهری و زیرساخت لجستیکی گسترش داده شده است.
توسعه حمل و نقل آنلاین در ایران

به گزارش اقتصادنیوز؛ حامد تاج الدین، مدیرعامل اوبار با بیان مطلب فوق گفت: سامانه حمل بار آنلاین اوبار با بهره گیری از سیستم هوشمند Machine Learning و احتساب عوامل گوناگون دیگر، منصفانه ترین قیمت را به کاربران خود تا به امروز ارائه داده و توانسته بیش از 70 هزار راننده آماده بکار و 40 هزار صاحب بار فعال را به خود جذب کند.

تاج‌الدین افزود: این سامانه به همراه تعدادی از نخبگان عرصه فناوری کشور در سال 1395 با قصد ساماندهی و تسهیل سیستم باربری و زیرساخت لجستیکی کشور راه اندازی شد و تاکنون دست آوردهای زیادی داشته است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی فراوان، موفق به تسهیل بالای سامانه باربری در سطح کشور شده است، بیان کرد: قیمت دهی مناسب، امکان رصد بار در تمام مسیر، استفاده آسان از هرجای کشور و امکان پیگیری 24 ساعته بار در کل طول هفته از امکانات این سامانه است.

تاج‌الدین با بیان اینکه اوبار همواره روند رو به رشد و سود آوری داشته است، ادامه داد: این سامانه به تازگی موفق به جذب سرمایه 6.2 میلیون دلاری از یکی از بزرگترین شرکت های بومی شد و آیین عقد قرارداد این سرمایه گذاری با حضور ستاری معاونت فرهنگی ریاست جمهوری برگزار شد . 

وی این مراسم را نویدبخش آینده روشن استارت آپ های داخلی دانست و گفت: روند رشد و توسعه این سامانه ادامه خواهد داشت و مذاکراتی را برای توسعه فعالیت‌های شرکت به بیرون از ایران در حوزه کشورهای اروپا و آفریقای جنوبی صورت گرفته است.

تاج‌الدین افزود: اوبار تا رسیدن به روزی که سامانه باربری کشور بدون مشکل و دغدغه بماند، بی وقفه در تلاش است. همچنین آچاره دیگر سامانه هوشمند درخواست خدمات بوده که قادر به ارائه بیش از 300 نوع خدمات مختلف است.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید