ساختمان یار، جامع ترین اپلیکیشن ارائه‌دهنده خدمات ساختمانی و ساختمان‌سازی

کدخبر: ۲۵۹۴۶۲
اقتصادنیوز؛ با گسترش فن‌آوری‌های نوین لزوم تغییر در تکنولوژی‌های جدید در صنعت ساختمان پا به پای دیگر صنایع بیشتر از قبل احساس می‌شود. مجموعه ساختمان یار با توسعه اپلیکیشن آنلاین خود توانسته صنعت ساختمان را دستخوش تغییری مثبت کند. در ادامه به معرفی ساختمان یار پرداخته شده است.
ساختمان یار، جامع ترین اپلیکیشن ارائه‌دهنده خدمات ساختمانی و ساختمان‌سازی

به گزارش اقتصادنیوز؛ در حوزه ساختمان و ساختمان‌سازی فناوری‌ها و ابزارها به دو بخش سخت‌افزار و نرم افزار تقسیم می‌شوند که بخش سخت افزار آن مربوط به مصالح، منابع، مواد اولیه و غیره است که با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن مصالح‌های نوین ساخت‌و‌ساز این بخش تغییرات و تحولات زیادی داشته است. اما در بخش دوم که مربوط به نرم‌افزار است و شامل سهولت دسترسی به منابع، مصالح، نیروی کار متخصص و مناسب است، کار خیلی جدی گرفته نشده است و اگر تکنولوژی هم توسعه داده شده باشد مربوط به بخشی از این صنعت گسترده است که همه جانبه و یکپارچه نیست. این مساله در نهایت باعث سردرگمی مخاطبان این حوزه یعنی تامین‌کنندگان مصالح ساختمانی، فروشندگان این مصالح، نیروی کار متخصص و مناسب، مدیران پروژه، پیمانکاران و حتی مالکان این حوزه شده است.

برای اولین بار مجموعه ساختمان یار با توسعه اپلیکیشن آنلاین توانسته دست به کار بزرگی در صنعت ساختمان بزند که در ادامه خدمات این مجموعه بیشتر معرفی می‌شود.

معرفی مجموعه و اپلیکیشن ساختمان یار

اپلیکیشن ساختمان یار اولین و جامع‌ترین اپلیکیشن ارائه و تهیه منابع صنعت ساختمان و ساختمان‌سازی است این اپلیکیشن در پاییز سال 97 توسط تیم متخصص ساختمان یار که سابقه فعالیت چندین ساله در این حوزه را دارند با شعار «جامعه ای از فعالین صنعت ساختمان کشور» و « استعلام خرید با یک درخواست»به بازار عرضه شد و پای صنعت ساختمان را به بازار استارت آپ‌ها باز کرد که در این مدت کوتاه استقبال خوبی از این اپلیکیشن در کلان شهرها صورت گرفته است.

خدمات ساختمان یار

امکان برگزاری مناقصه در صنعت ساختمان‌سازی به صورت آنلاین

در این اپلیکیشن متقاضیان منابع و مصالح ساختمانی و متقاضیان جذب منابع  و مصالح حوزه ساختمان می‌توانند منابع مورد نیاز خود را ثبت کنند. درخواست آنها به عرضه‌کنندگان این خدمات به صورت آنلاین ارائه و ارسال می‌شود که آنها هم می‌توانند پیشنهادهای خود را ارائه دهند و در نهایت در صورت توافق، معامله صورت می‌گیرد.

متقاضیان می‌توانند با نصب این اپلیکیشن در سریع ترین زمان ممکن به کلیه تامین‌کنندگان از جمله کارخانجات، عاملین پخش، مصالح فروشان، فروشندگان کلیه مصالح و تجهیزات ساختمانی دسترسی داشته باشند و از نظر قیمت، کیفیت، زمان تحویل و خیلی موارد مهم دیگر اطلاعات کسب کنند و عرضه کننده‌های مختلف را مقایسه و جهت انتخاب پارتنر خود ارزیابی داشته باشند. در بخش دیگر هم این امکان برای فروشندگان و عرضه کنندگان فراهم شده است تا بتوانند محصولات خود را به صورت مارکت پلیس قرار دهند و فروش برسانند.

امکان جذب نیروی متخصص صنعت ساختمان

با توجه به دسترسی گسترده این اپلیکیشن به نیروی انسانی متخصص حوزه ساختمان، متقاضیان این حوزه می‌توانند به راحتی در دو بخش ساختمان سازی و نگهداری و تعمیرات نیروی مورد نیاز خود را جذب کنند. منابع انسانی که در این سرویس می توان به آنها دسترسی پیدا کرد شامل پیمانکاران، مشارکت کنندگان در ساخت، سازندگان، مهندسان متخصص، مدیران پروژه، مهندسان ناظر، کارگران ماهر و بقیه متخصصان این حوزه است.

قابلیت استعلام قیمت مصالح ساختمانی و ساختمان سازی

امروزه با گسترش اینترنت و فراهم شدن امکان مقایسه سریع محصولات، حساسیت قیمتی مخاطبان بیشتر از گذشته شده است. در حوزه ساختمان با ایجاد این بستر توسط مجموعه ساختمان یار، مقایسه و استعلام قیمت صنعت ساختمان وارد مرحله‌ای جدیدی شده است که مخاطبان در کمترین زمان ممکن می‌توانند قیمت‌های لازمه را از تامین‌کنندگان مختلف استعلام و آنها را با هم کنند که این منجر به تصمیم‌گیری سریع و راحت متقاضیان جهت خرید می‌شود. در نتیجه به نوبه خود باعث صرفه جویی در وقت، انرژی و همچنین هزینه‌های مالی و فرصت از دست رفته متقاضیان خواهد شد.

به طور کلی مجموعه ساختمان یار با توسعه این اپلیکیشن به دنبال نزدیک‌تر کردن دست اندرکاران صنعت ساختمان به هم است تا به صورت رایگان بتوانند مصالح مورد نیاز را تهیه، نیروی انسانی خود را جذب و همچنین بتوانند از آخرین تغییرات و اخبار حوزه ساختمان، ساختمان سازی، مصالح نوین ساختمانی، فناوری‌های نوین صنعت ساختمان و تغییرات مهم بازار ساختمانی اطلاع یابند.

علاقمندان جهت نصب این اپلیکیشن می‌توانند از لینک زیر اقدام کنند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ساختمان یار به آدرس sakhtemunyar.com مراجعه کنند.

سایت ساختمان یار

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید