تولید قیر جدید در نفت پاسارگاد

کدخبر: ۲۶۲۶۹۸
گروه بنگاهها؛ شرکت نفت پاسارگاد برای اولین بار در ایران موفق به تولید یک نوع قیر جدید با استاندارد جهانی و متناسب با حجم ترافیک جاده ای با نام پی جی پلاس (PG+) شد.
تولید قیر جدید در نفت پاسارگاد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، پیش از این تولید قیرهای متناسب با شرایط آب و هوایی انجام می شد که با تلاش متخصصان، این شرکت به دانش تولید قیر بر اساس حجم ترافیک جاده ای نیز دست یافت. 

طبقه بندی قیرها بر اساس عملکردی با عنوان پی جی ( PG) از حدود چهار سال قبل در ایران ایران شروع شده و شرکت نفت پاسارگاد در تولید این نوع قیر در کشور پیشرو است. قیرهای پی جی (PG) عمدتا منطبق با شرایط آب و هوایی بوده ولی در نوع جدیدی که در نفت پاسارگاد تولید شده است قیر بر اساس نوع ترافیک نرمال، سنگین، خیلی سنگین و فوق سنگین تولید می شود.

در این نوع قیر جدید علاوه بر شرایط ترافیکی ، شرایط آب و هوایی که در انواع دیگر قیر های پی جی (PG) دیده شده بود نیز  وجود دارد  و می توان گفت کشور ایران به دانش تولید به روز ترین مدل قیر دست یافته است. بار ترافیکی یکی از عامل های اصلی پایین آمدن عمر آسفالت بوده و چنانچه از این محصول جدید در جاده ها استفاده شود عمر آسفالت افزایش قابل توجهی می یابد.

شرکت نفت پاسارگاد آمادگی تولید این محصول در حجم انبوه و متناسب با نیاز اعلام شده از سوی دستگاه های مسئول را دارد.

گفتنی است رونمایی از این محصول جدید شرکت نفت پاسارگاد با حضور مسئولین  در بهمن ماه سالجاری انجام خواهد شد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید