بهترین هتل‌های تاریخی یزد برای اقامت کدامند؟

کدخبر: ۲۶۴۰۶۳
اقتصادنیوز؛ یزد، شهر خانه‌های تاریخی و سنتی‌ست که کاربری هتل را پیدا کرده‌اند و اقامت در آنها خود، انگیزه‌ای برای سفر به این شهر می‌تواند باشد.
بهترین هتل‌های تاریخی یزد برای اقامت کدامند؟

به گزارش اقتصادنیوز؛ این اقامتگاه‌های سنتی به دلیل فضای دوستانه‌ای که در اختیار مهمانانشان قرار می‌دهند، مورد استقبال گردشگران زیادی واقع می‌شوند. قیمت اقامت در این اقامتگاه‌های سنتی نیز متفاوت است. هزینه رزرو یکی از 100 هزار تومان شروع می‌شود و هزینه دیگری از 215 هزار تومان.

هتل باغ مشیرالممالک

هتل باغ مشیرالممالک در باغی بزرگ قرار دارد و همین ویژگی باعث شده بسیاری آن را برای اقامت انتخاب کنند. بنای این هتل از دوره قاجار به یادگار مانده و از آنجایی که امکانات کاملی دارد بسیاری این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند. رستوران فضای باز و رستوران سنتی، اتاق عروس و داماد، سرویس به مرکز شهر و تالار پذیرایی از جمله امکانات این هتل چهار ستاره است. قیمت رزرو اتاق در این هتل از 210 هزار تومان شروع می‌شود و به 625 هزار تومان هم می‌رسد.

هتل لاله

هتل لاله یزد هم مثل هتل باغ مشیرالممالک مربوط به دوره قاجار است ولی برخلاف آن از هتل‌های سه ستاره یزد به شمار می‌رود. این هتل تا پیش از انقلاب منزل مسکونی بوده و بعد از 20 سال و پس از بازسازی‌های انجام گرفته بر روی آن کاربری هتل را پیدا کرده است. قیمت رزرو اتاق در این هتل از شبی 150 هزار تومان شروع می‌شود و تا 450 هزار تومان بالا می‌رود. اگر بین هتل‌های سه ستاره و سنتی یزد، دنبال هتلی ارزان‌تر باشید، هتل سنتی مظفر هم می‌تواند جزو گزینه‌هایتان باشد. هتل سنتی مظفر، قدمتی 200 ساله دارد و معماری‌ای مثل سایر هتل‌های تاریخی این شهر. حیاطی با حوضی بزرگ، پنج‌دری، بادگیر و تالار، زورخانه‌ی سنتی، کافه و سفره‌خانه سنتی، از جمله قسمت‌های هتل سنتی مظفر است. قیمت رزرو اتاق در این هتل از 105 هزار تومان شروع می‌شود و در بالاترین حالت به 256 هزار تومان می‌رسد.

هتل یزد

 

هتل داد

هتل داد یزد، یکی از معروف‌ترین هتل‌های یزد است. یک دلیلش به موقعیت مکانی این هتل و نزدیکی‌اش به جاهای تاریخی برمی‌گردد و دلیل دیگرش به معماری و تلفیق معماری سنتی و مدرن. این هتل  دارای تالارهای مختلف جهت برگزاری جشن، سمینار، همایش و سایر مراسم است و سونا و جکوزی، پارکینگ سرپوشیده، کافی نت و خدمات  تور  هم به مهمانانش ارائه می‌کند. رستوران سنتی با غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی، رستوران و کافی‌شاپ رو باز واقع در پشت بام هتل با دورنمایی از شهر یزد، از ویژگی‌های بارز این مجموعه است. هتل داد تنها هتل ۴ ستاره یزد است که برنده جایزه ۲۰۰۹ studiosus آلمان برای مشتری‌مداری شده است.

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید