راهکاری مدرن برای سرمایه ‌گذاری با ۱۰ میلیون تومان

کدخبر: ۲۶۵۳۱۱
حتماً شما هم از اطرافیانتان شنیده‌اید که «پول، پول می‌آورد». این عبارت که عمدتاً درمورد افرادی که ثروتمند هستند به کار برده می‌شود مفهوم درستی دارد. بیاید با هم صادق باشیم، افرادی که از پول، پول در می‌آورند افراد باهوشی هستند که درست، به موقع و به جا از پول و درآمد خود استفاده می‌کنند. این افراد عموماً برای پول و سرمایه خود برنامه داشته و می‌دانند از آن چگونه استفاده کنند.
راهکاری مدرن برای سرمایه ‌گذاری با ۱۰ میلیون تومان

وقتی پای صحبت این افراد بنشینید بسیاری از آن‌ها از روزهای سختی که پول چندانی نداشته‌اند خاطرات زیادی دارند. اما این افراد چگونه ثروتمند شده‌اند. باید بگوییم سرمایه‌ گذاری رمز موفقیت این افراد است. سرمایه ‌گذاری معادل دقیق «پول پول می آورد» است؛ به این مضمون که شما با سرمایه ‌گذاری می‌توانید یک ثروتمند واقعی باشید و از پول خود برای به دست آوردن پول بیشتر استفاده کنید. باید بدانید که سرمایه ‌گذاری حتی با مبالغ کم هم می‌تواند از پول شما پول ایجاد کند. اما باید آگاه باشید که برای سرمایه‌ گذاری روش‌های زیادی وجود دارد که شما باید نسبت به دانش، ریسک پذیری و مقدار پول در دسترس خود یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید.

حال فرض کنید شما 10 میلیون تومان دارید و می‌خواهید آن را سرمایه ‌گذاری کنید. حتماً این سوال برایتان پیش می‌آید که با 10 میلیون تومان کجا سرمایه ‌گذاری کنم؟

در ادامه چند روش سرمایه ‌گذاری با مبالغ کم را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید از میان این روش‌ها بهترین سرمایه ‌گذاری با 10 میلیون تومان را انتخاب کنید.

سرمایه‌گذاری در بانک:

با توجه به رشد دلار و کاهش ارزش پول ملی و همچنین افزایش تورم به وجود آمده در جامعه، سرمایه ‌گذاری در بانک نه تنها سودی برایتان نخواهد داشت بلکه هر روز از ارزش پولتان کاسته می‌شود. با تمام این اوصاف، برای افرادی که ریسک‌پذیری پایینی دارند سپرده‌گذار ی در بانک بهتر از پس‌انداز کردن پول و عدم سرمایه ‌گذاری است.

سرمایه‌گذاری در بورس:

سرمایه‌گذاری در بازار بورس همیشه از جذابیت بالایی برخوردار بوده است. به علاوه، با بررسی بازدهی بازارهای مختلف خواهید دید که بورس بیشترین بازدهی را داشته است؛ اما ورود به این بازار و سرمایه‌گذاری در آن نیازمند دانش لازم است. به همین دلیل، این روش به افرادی که تخصص کافی برای سرمایه‌گذاری در بورس ندارند توصیه نمی‌شود.

سرمایه‌گذاری از طریق  خرید طلا و ارز:

بازار طلا و ارز بازاری به شدت پرنوسان و پرریسک است. رشد و نزول این بازار به عوامل متعددی بستگی دارد و لازمه سرمایه‌گذاری در این دو بازار، شناخت کافی و جامع همه این عوامل تأثیرگذار است. همین موضوع سرمایه‌گذاری در این بازارها را کاری کاملاً پیچیده کرده است. به علاوه، سرمایه‌گذاری در بازار ارز برای سوداگران و سفته‌بازان است که تمایل به سرمایه‌گذاری های کوتاه‌مدت و پرریسک دارند.

یک راهکار مدرن برای سرمایه گذاری:

در دنیا روش‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد. این روش‌ها که در تطابق کامل با دنیای مدرن امروز است مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است.

برای مثال سایت لِندینگ کلاب (Lending Club)، از روش سرمایه‌گذاری وام‌دهی فرد به فرد (Peer To Peer Lending) استفاده کرده است و سالانه هزاران نفر از طریق این سایت اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کنند.

متأسفانه در ایران همچنان روش‌های قدیمی سرمایه‌گذاری طرفداران زیادی دارند و بسیاری از افراد با روش های مدرن سرمایه‌گذاری آشنا نیستند. ایران ‌رنتر یک پلتفرم فروش اقساطی است که با استفاده از روش وام‌دهی فرد به فرد و تطابق آن با ساختارهای شرعی و قانونی کشور توانسته است روش جدیدی برای سرمایه‌گذاری ایجاد کند.

در این روش شما با تأمین وجه موردنیاز برای خرید کالاهای مورد تقاضای مشتریان ایران‌رنتر سرمایه‌گذاری می‌کنید. روش کار به این صورت است که کالای مورد تقاضای خریداران اقساطی پس از اعتبارسنجی افراد در لیست در انتظار تأمین قرار می‌گیرد و ایران‌رنتر بعد از تأمین وجه توسط شما آن را خریداری کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و شما به صورت ماهانه اقساط پرداختی توسط خریداران را با کسر کارمزد ایران‌رنتر دریافت می‌کنید.

این روش سرمایه‌گذاری علاوه بر مدرن و هوشمند بودن مزایای زیادی دارد که از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازده قابل توجه
  • قانونی و شرعی بودن 
  • اعتبارسنجی هوشمند خریداران (کاهش ریسک)
  • تقسیم سرمایه سرمایه‌گذاران میان افراد مختلف
  • توزیع و مدیریت ریسک از طریق تعیین سقف 5 میلیون تومانی برای خرید اقساطی

سخن آخر

در شرایط اقتصادی فعلی جامعه که قدرت خرید افراد کاهش یافته است. خرید اقساطی می‌تواند برای بسیاری راهگشا باشد. بسیاری از افراد به دنبال راهی برای خرید قسطی موبایل، خرید قسطی تلویزیون و هزاران وسیله دیگر هستند. ایران‌رنتر این امکان را فراهم آورده است تا افراد به صورت آنلاین و بدون چک و ضامن به خرید اقساطی وسایل بپردازند و شما هم می‌توانید با سرمایه‌گذاری در این پلتفرم در جهت افزایش قدرت خرید افراد مشارکت داشته باشید و با حتی 300 هزار تومان یک سرمایه‌گذاری هوشمند و مدرن را تجربه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید