امضا تفاهم نامه همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با وزارت کار

کدخبر: ۲۶۷۹۶۸
گروه بنگاه ها- تفاهم نامه همکاری بین وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با هدف حمایت و تسهیل در زنجیره تامین کالای تعاونی ایرانی ، کاهش قیمت تمام شده کالای تولیدی تعاونی‌ها برای مصرف‌کننده و افزایش سطح دسترسی به تنوع عرضه محصولات با کیفیت امضا شد.گروه بنگاه ها- تفاهم نامه همکاری بین وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با هدف حمایت و تسهیل در زنجیره تامین کالای تعاونی ایرانی ، کاهش قیمت تمام شده کالای تولیدی تعاونی‌ها برای مصرف‌کننده و افزایش سطح دسترسی به تنوع عرضه محصولات با کیفیت امضا شد.
امضا تفاهم نامه همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با وزارت کار

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در این جلسه با اشاره به  توسعه مسئولیت اجتماعی این شرکت گفت: فروشگاه های زنجیره ای رفاه آمادگی همکاری و توسعه روابط با تعاونی ها دارد و برای کمک به برندسازی کالاهای تعاونی و هم‌افزایی متقابل در تهیه و ارائه محصولات مطابق بر سلیقه مشتری همکاری خواهد کرد.

محمدی با اشاره به شرایط این روز های بازار افزود:در حال حاضر که تامین گوشت با مشکلاتی مواجه شده است ؛ بخشی از شرکت های تعاونی می توانند به عنوان تامین کننده مشغول فعالیت شوند و ما می توانیم فروششان را تضمین کنیم.

مدیر عامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه عنوان کرد: در حوزه صنایع دستی هم می توانیم عرضه کننده خوبی برای این صنف باشیم و به طور نمونه در فروشگاه  کرج این امکان را داریم که مکانی را در اختیار فعالان صنایع دستی به عنوان نمایشگاه دائمی قرار دهیم تا محصولات خود را عرضه کنند و تلاش مان بر این است که هر ماه  یک استان به آنها اضافه شود.

رفاه

وی بااشاره به آمار اشتغالزایی در مجموعه رفاه تاکید کرد: با توسعه فروشگاه های  رفاه در سراسر کشور و نیز اجرایی شدن طرح رفاه مارکت ها به طور قطع سهم اشتغالزایی رفاه در سال آینده افزایش خواهد داشت.

در ادامه «محمدجعفر کبیری»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه به مجموعه  رفاه بابت جلب اعتماد عمومی تبریک می گویم ،افزود : به دلیل اینکه فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سراسر کشور شعبه دارد می تواند با توسعه بازار و برند سازی به فروش محصولات تعاونی های ما در سراسر کشور کمک بزرگی داشته باشد؛ وی با اشاره به اینکه برخی تعاونیهای ما با رفاه کار می کنند ،افزود: به دنبال توسعه این همکاری ها هستیم و تعاونی های تولیدی ما سبد محصولات رفاه را در بخش مواد غذایی و پروتئنی نیز تکمیل خواهند کرد. همچنین در بخش هنر- صنعت و صنایع دستی این ظرفیت در تعاونی های ما برای ارائه انواع کالای با کیفیت وجود دارد که میتواند از تولید به مصرف در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

کبیری با تاکید بر اینکه این تفاهم نامه به حذف واسطه ها کمک می کند ، افزود: با این تفاهم نامه گام اول در این همکاری ها  برداشته می شود . ما به دنبال توسعه بازار محصولات تعاونی های تولیدی هستیم تا در زمینه رسوخ در بازار گام های اساسی برداریم .این در حالی است که توانمندی های رفاه و استراتژی های این شرکتدر توسعه بازار ما کمک شایانی خواهد داشت.

وی  با اشاره به مزایای این تفاهم نامه گفت: باید با برنامه ریزی لازم باید به سمت تولیدات بازار محور برویم که برای این کار حمایت عملیاتی رفاه را نیاز داریم و با این تفاهم نامه  ضمن ارتقای بازار تعاونی ها ، مصرف کنندگان نیز کالای باکیفیت و قیمت مناسب در اختیارشان قرار می گیرد و دغدغه بازار تولیدکنندگان نیز  کم می شوند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه  بازار شب عید موضوع مهمی  است ، تاکید کرد:  در برخی از نقاط کشور به ویژه نقاط مرزی صنایع دستی خاصی تولید می شود که امیدواریم با کمک فروشگاه رفاه در این ایام سال بتوانیم این محصولات را به بازار مصرف در نقاط مختلف برسانیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید