هتل کیش و هندورابی

کدخبر: ۲۶۸۳۰۷
هتل کیش بهترین گزینه انتخابی برای اقامت در جزیره ای رویایی و بکر و درست شبیه به جزایر هاوایی می باشد.اما این جزیره هتل کیش بکر کیش نیست و جزیره ای نزدیک به آن با نام هندورابی می باشد.
هتل کیش و هندورابی

هتل کیش و هتل های پنج ستاره تنها واسطی هستند که می توانند سفری راحت و بی دردسر به جزیره هندورابی را فراهم کنند.

هتل کیش اقامتگاهی مناسب برای گشت و گذار در جزیره کیش و جزایر کوچک اطراف به خصوص هندورابی است چرا که تنها راه ارتباطی هوایی به فرودگاه هندورابی از جزیره کیش وجود دارد.

هتل کیش و آژانس های مسافرتی این جزیره بلیط هواپیما کیش هندورابی را رزرو میکنند. فرودگاه هندورابی سال 1396 افتتاح شده است و تنها به منظور جابجایی آسان مسافر از کیش به این جزیره و یا فرودگاههای دیگر ساخته شد.

هتل کیش بهترین مکان اقامتی برای اقامت شبانه پیش از سفر به هندورابی می باشد. این جزیره تنها با ده خانوار و داشتن یک سوپر مارکت مکانی بکر است که البته دارای درمانگاه و پاسگاه و مدرسه می باشد و اما متاسفانه یا خوشبختانه فاقد هتل بوده و تنها مکان اقامتی خانه بومیان و یا اقامت در چادر مسافرتی می باشد.

کیش لند2

هتل کیش اولین نوع هتلی است که در کشور ایران و به سبک جزایر قناری احداث شده است و با استقبال خوبی هم روبرو شده است اما بی شک جزایر زیادی در ایران وجود درند که با جاذبه های خیره کننده استعداد بالقوه برای سود از صنعت هتلداری را دارند. این جزایر کمی دورتر از جزیره کیش هستند و طی مسیر با قایق ها کمی طولانی می باشد.

هتل کیش با توجه به طرفداران بی شماری که دارد تقریبا الگویی برای جزایر کوچک اطراف می باشند و در واقع بعد از امرار معاش از طریق ماهیگیری و صید مروارید چشم امید برخی از بومیان به صنعت هتلداری و گردشگری می باشد.

هتل کیش و سرمایه گذاران آن بعد از گذشت چند سال دریافتند گردشگران و طبیعت گردان زیادی علاقه دارند به جزایر بکر دیگری در نزدیکی کیش و قشم دارند و برای دیدن آنها هزینه زیادی نیز متقبل می شوند برخی از آنها ترجیح میدادند چندین ساعت با قایق و لنچ بر امواج دریا زمان بگذرانند تا شب هنگام را در جزیره ای ساکت و کم نور و بدور از فعالیت متعدد بشر سر کنند.

کیش لند3

هتل کیش حالا پذیرا و میزبان گردشگرانی است که گردش در کیش هدف آنها نیست و در واقع برای بازدید از جزایر دیگر در این مکان اقامت دارند به همین دلیل بود که هتل های جزیره کیش تصمیم گرفتند بلیط هواپیما کیش هندورابی را به فروش برسانند و با پروازی 45 دقیقه ای سفر به جزیره ای بکر و آرام و بدور از تکنولوژی را به مهمانانشان هدیه دهند.

هتل کیش در حال حاضر مدرنترین و با امکانات ترین مکان برای سفر به جزیره های لاوان، هندورابی، لارک، خارک، هرمز و ... می باشد.  

 جهت رزرو هتل های کیش  و یا تور کیش  با شماره تلفن ۲۵۹۱۷۹۵۵-۰٢١ و یا ٣٨۰٩۵-۰۵١ و یا به سایت kishlandyar.com  مراجعه فرمایید.

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید