نکات ایمنی و احتمالات موجود در فرآیند شستشوی قالی

کدخبر: ۲۶۸۴۵۴
قالیشویی که متشکل از فرآیند انتخاب مکان مناسب، جمع آوری قالی، بسته بندی قالی، شستشو و خشک کردن آن می شود، را فرآیند قالیشویی می گویند.
نکات ایمنی و احتمالات موجود در فرآیند شستشوی قالی

در زمانی که شما به شستشوی قالی ها و در واقع قالیشویی نیاز دارید، باید مراحل را به ترتیب زیر انجام دهید. در این مراحل شما با نهایت دقت و وقت لازم می توانید یک کارگاه خوب قالیشویی تهران را انتخاب نمایید و قالی های با کیفیت خود را با بالاترین کیفیت و کمترین تعرفه قالیشویی شستشو نمایید.

انتخاب قالیشویی مناسب:

ابتدا باید در بین مکان های قالیشویی تحقیقات میدانی خود را شروع نمایید و یک مکان مناسب را برای شستشوی قالی ها انتخاب کنید. در این خصوص شما با هدف کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در شستشو تحقیقات خود را آغاز می کنید. ممکن است در بین صدها کارخانه قالیشویی موجود در شهر بهترین قالیشویی تهران را انتخاب نمایید که به صورت مکانیزه و بدون دخالت دست می تواند قالی ها را با بالاترین کیفیت شستشو نماید. مجموعه ما نیز یکی از این مکان ها می باشد که تعرفه ای نسبت به سایرین کمتر دارد و همچنین کیفیت بسیار مطلوبی را در امر شستشو برای شما عزیزان مهیا می نماید.

جمع آوری قالی ها:

در خصوص جمع آوری قالی ها باید دقت لازم را به خرج دهید که قالی های شما به صورت لول کرده و به صورت متراکم جمع آوری شوند تا در زمان حمل و نقل و حتی جابجایی های درون منزل با مشکل مواجه نشوید. در زمان جمع آوری قالی ها برای انتقال به قالیشویی، باید از چسب های نواری برای محکم شدن قالی ها استفاده نمایید.

قالیشویی1

تماس با نمایندگان قالیشویی:

پس از جمع آوری قالی های کثیف خود باید با یکی از نمایندگان قالیشویی انتخاب شده تماس بگیرید. نماینده آن قالیشویی تهران در خصوص حمل و نقل قالی ها از شما سوالاتی را می پرسد. اگر شما بخواهید قالی ها را خودتان به قالیشویی تحویل دهید و پس از شستشو آنها را تحویل بگیرید در هزینه حمل و نقل صرفه جویی کرده اید و در صورتی که بخواهید حمل و نقل نیز توسط خودروهای قالیشویی انجام شود، هزینه بسیار ناچیزی از شما دریافت خواهد شد. در نظر داشته باشید که با وجود ترافیک های زیاد و مشغله های کاری مردم، بهترین انتخاب استفاده از سرویس های حمل و نقل مراکز شستشوی قالی می باشد که با کمترین هزینه و رعایت کلیه نکات ایمنی این فرآیند انجام خواهد شد. در نظر داشته باشید که در هر صورت که حمل و نقل توسط شما یا سرویس های حمل و نقل قالیشویی انجام می شود، حتماً رسید تحویل از اپراتورهای قالیشویی دریافت نمایید و برای اینکه قالی های شما با دیگر قالی ها، تداخل نداشته باشد، حتماً به شماره های آن رسید دقت کنید تا با مشکل مواجه نشوید. همچنین ممکن است افراد سودجو در ایام شلوغی مانند نوروز، نسبت به جمع آوری قالی های شما جهت شستشو اقدام نمایند که گاهاً اینگونه افراد سارقانی فرصت طلب می باشند که به دنبال قربانیان خود در کوچه و خیابان پرسه می زنند. پس حتماً مکانی را انتخاب نمایید که از لحاظ امنیت و صحیح بودن هویت آنها مطمئن شده اید.

قالیشویی2

شستشوی قالی ها:

قالی های شما در نوبت شستشو قرار می گیرند و در این فرآیند نیاز به انجام کار خاصی از طرف شما نمی باشد. در واقع اپراتورها یا دستگاه های قالیشویی مجرب، نسبت به شستشو قالی یا فرش شما توسط آب و تاید یا حتی با لوازم و ابزارهای دیگر و ضدعفونی کننده های لازم مشغول می شوند و یک شستشوی بسیار تمیز و پاکیزه را برای شما با بالاترین کیفیت به ارمغان می آورند. قالی ها پس از شستشو، توسط دستگاه های تمام اتوماتیک خشک می شوند و آماده استفاده می شوند. در اکثر مواقع مانند ایام نوروز، وجود خورشید و گرمای خشک کننده آن از دست می رود و همین امر باعث اختلال در امر قالیشویی می شود. اما دستگاه های تمام اتوماتیک نسبت به خشک کردن قالی ها و همچنین ضدعفونی کردن آنها اقدام ی نمایند و حتی در شرایط نامساعد جوی نیز موفق به شستشوی بهینه قالی ها می شوند. پس بهتر است که برای تسریع در امر شستشوی قالی ها، مراکزی را انتخاب نمایید که به صورت مکانیزه و تمام اتوماتیک این فرآیند را انجام می دهند.

تحویل قالی های شسته شده:

پس از اینکه قالی ها شسته و خشک شدند، آنها را به صورت لول شده و به همراه رسید تحویل به دست مشتری می رسانند. حال اگر شما خودتان هزینه های حمل و نقل را متقبل شده باشید، باید به صورت حضوری قالی های شسته شده را دریافت نمایید و در صورتی که حمل و نقل را توسط سرویس های قالیشویی انجام داده باشید، قالی ها درب منزل شما تحویل داده می شوند. این قالی های شسته شده بدون هیچ گونه آلودگی و به صورت کاملاً ضدعفونی شده تحویل مشتری می شوند و مشتری می تواند در سریعترین زمان ممکن فرآیند شستشوی قالی را انجام دهد. در این زمان شما باید رسید تحویل و کیفیت قالی های شسته شده را بررسی کرده و سپس نسبت به پرداخت هزینه شستشوی قالی اقدام نمایید. جالب است بدانید که در ایام نوروز، بهترین قالیشویی های معتبر، نسبت به ایجاد تخفیفات و امکانات دیگر برای مشتریان خود اقدام می نمایند و این امر باعث ایجاد رقابت بسیار جالبی در بین این کارخانه ها می شود. مخصوصاً اکثر کارخانه های قالیشویی تهران، تعرفه های بسیار مناسبی را برای مشتریان عزیز خود فراهم می آورند.

قالیشویی3

نکات ایمنی در زمان قالیشویی

در هنگام شستشوی قالی باید در نظر داشته باشید که ممکن است قالی های شما به اشکال و اندازه های مختلف ( مانند قالی های دوار یا تابلو فرش) موجود باشند و برخی از دستگاه های اتوماتیک در زمان شستشوی این گونه قالی ها، ممکن است به بافت آنها آسیب برسانند. پس بهتر است که از دستگاه های پیشرفته مدرن استفاده نمایید تا کمترین آسیب را به قالی های خود برسانید. همچنین وجود تعرفه قالیشویی کم باعث کیفیت خوب نمی باشد و ممکن است که آلودگی های قالی شما با وجود تعرفه های کم، از بین نرود و پاکیزگی خوبی را برای شما به ارمغان نیاورد. پس در زمان انتخاب بهترین کارخانه قالیشویی در تهران، به این موارد نیز دقت ویژه ای داشته باشید.

سفارشات بعد از ۴۸ ساعت لول و کاور شده درب منزل تحویل داده میشود .

قالیشویی راگا دارای تجهیزات روز میباشد که سرعت کار و کیفیت را دو چندان می کند.

شماره تماس های راگا :

دفتر مرکزی : ۲۲۵۱۰۰۴۱ – ۲۲۵۱۸۰۰۱

شعبه غرب : ۴۴۰۲۴۷۷۱ – ۴۴۰۲۴۸۸۱ – ۸۶۰۱۸۰۴۸ – ۸۸۵۶۹۷۲۸

شعبه شرق : ۷۷۷۳۹۴۴۷ – ۷۷۷۳۹۴۵۰ – ۳۳۸۳۵۰۷۱ – ۳۳۸۰۳۵۷۷

شعبه شمال : ۲۲۳۲۵۹۱۷ – ۲۲۳۱۴۵۱۴

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید