هاچ بک‌های مناسب برای خانم‌ها در بازه قیمتی 150 تا 200 میلیون

کدخبر: ۲۶۹۱۹۲
هاچ بک‌ها خودروهای جمع‌وجور کوچکی هستند که بین خانم‌ها محبوبیت زیادی دارند. شکل ظاهری، هندلینگ مناسب و کنترل راحت‌تر خودرو دلایلی هستند که سبب می‌شود خانم‌ها بیشتر از سایر خودروها به خرید هاچ بک‌ علاقه داشته باشند.
هاچ بک‌های مناسب برای خانم‌ها در بازه قیمتی 150 تا 200 میلیون

در بازار ایران نیز برای رفع این نیاز خودروهای باکیفیتی در بازه قیمتی 150 تا 200 میلیون تومان دیده می‌شود که اگر قصد خرید هاچ بک داشته باشید می‌توانند انتخاب‌های مناسب باشند. به همین دلیل سعی کرده‌ایم در این مقاله تعدادی از بهتری هاچ بک‌های بازار را که در این محدوده قیمتی قرار می‌گیرند به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

هاچ بک مرسدس بنز

B200، هاچبک جذاب مرسدس بنز

کیفیت و زیبایی در کنار عملکرد بی‌نظیر شعار همیشگی مرسدس بنز از زمان تولید اولین خودرو این برند آلمانی تا به الآن بوده‌اند. مرسدس بنز همواره به‌خوبی نیازهای مشتریان خود را به‌خوبی شناسایی کرده برای پاسخ دادن به این نیازها بهترین خودروها را طراحی و به بازار عرضه می‌کند. کلاس B مرسدس بنز نیز با شناسایی نیاز بازار به هاچبک های خانوادگی و کارآمد طراحی‌شده‌اند. کلاس B دارای خودروهای مشابه کلاس A ولی با اندازه بزرگ‌تر و موتورهای قوی‌تر است که کار خود را از سال 2005 آغاز کرد. اگر در بین بازار خریدوفروش مرسدس بنز در ایران چرخی بزنیم بهترین گزینه برای خانم‌ها خرید مرسدس بنز B200 خواهد بود.

این خودرو که از خودروهای نسل اول این کلاس محسوب می‌شود دارای طراحی زیبا و جذابی است و تمام امکانات موردنیاز برای یک خانواده کوچک را در خود جای‌داده است. طراحی بیرونی خودرو باکم شدن ارتفاع خودرو در نمای روبه‌رو شناخته می‌شود. در داخل خودرو نیز امکانات کافی در اختیار سرنشینان قرارگرفته شده. طراحی خودرو به شکلی است که بیشترین حالت کنترل خودرو را در اختیار راننده قرار دهد. علاوه بر این خودرو به تعداد زیادی سیستم امنیتی مانند ESP، َ abs، چراغ‌های فعال در چرخش‌ها و کنترل‌های حفظ تعادل خودرو در رانندگی است؛ آزمون‌های ایمنی برای این خودرو بالاترین نمرات را ثبت کرده‌اند و به همین دلیل به آن نام امن‌ترین خودرو ساخته‌شده مرسدس بنز داده‌شده است.

یک موتور 2 لیتری 5 سرعتِ دستی با مصرف سوخت بهینه کمتر از 6 لیتر در 100 کیلومتر برای این خودرو در نظر گرفته‌شده است که با توجه به کارایی خودرو کاملاً مناسب به نظر می‌رسد. آگهی‌های فروش مرسدس بنز b200 در سایت دیوار به‌وفور یافت می‌شوند. قیمت مرسدس بنز b200 در حال حاضر بین 150 تا 170 میلیون تومان است.

هاچ بک بی ام و

بی ام و سری 1، رقیب سنتی در بازار هاچبک ها

رقیب مستقیم سری A و B یعنی بی ام و سری 1 نیز با خودرو هاچبک 120i در این محدوده قیمتی حضور دارد. این خودرو نیز مانند مرسدس بنز دارای طراحی بسیار مناسبی ست و حالت اسپرت تری نسبت به مرسدس بنز B200 دارد. عملکرد این خودرو در حوزه فنی تقریباً مشابه مرسدس بنز است اما رانندگی آن اسپرت تر است و بیشتر مناسب جوانانی است که به خودروهای اسپرت علاقه‌مندند. در طراحی داخلی امکانات و کیفیت خودرو در سطح مرسدس بنز سنجیده می‌شود بااین‌حال کیفیت مرسدس بنز از آن بیشتر است. ازلحاظ امنیتی نیز در یک رده پایین‌تر از مرسدس قرار خواهد گرفت هرچند عملکرد راضی‌کننده‌ای در این بخش دارد. اگر قصد خرید این خودرو از سایت دیوار داشته باشید باید بودجه‌ای در حدود 150 تا 160 میلیون تومان داشته باشید. به‌طورکلی این خودرو با شتاب بیشتر و امکانات رفاهی کمتر از دسته خودروهای خانوادگی کمی دور شده است.

رنو اسکالا

رنو اسکالا؛ فرانسوی نو رسیده

اگر از نمونه‌های آلمانی بازار چشم‌پوشی کنیم فرانسوی‌ها با رنو اسکالا نیز پیشنهاد خوبی می‌توانند باشند. این خودرو از بی ام و خانوادگی‌تر است بااین‌حال ازنظر امکانات و طراحی حرف زیادی برای گفتن در مقابل رقبای آلمانی خود ندارد. بااین‌حال انتخاب به‌روزتری است. رنو اسکالا ها در ایران از سال 2013 حضور پیداکرده‌اند و به لطف افزایش قیمت‌ها حالا در بازار جزو رقیبان مرسدس بنز B200 و بی ام و 120i محسوب می‌شوند. ازلحاظ موتوری این خودرو نیز مانند رقبای خود به پیشرانه 2 لیتری مجهز شده است که البته عملکرد آن به‌اندازه رقبایش چشمگیر نیست. به‌طورکلی ارزش خرید مرسدس بنز B200 و بی ام و سری 1 از این خودرو بیشتر خواهد بود.

منبع : ویرلن

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید