ارزان ترین و گران‌ترین ون‌های بازار خودرو

کدخبر: ۲۶۹۱۹۹
اکثر ون‌های تاکسی هم‌اکنون چیزی میان 30 میلیون تومان (کارکرده) خرج برمی‌دارند و درنهایت هم تنها کاربری‌شان فقط همان تاکسی است.
ارزان ترین و گران‌ترین ون‌های بازار خودرو

خرید و فروش ون در بازار ایران یکی از فنی‌ترین خریدهای ممکن است. این موضوع هم تنها به این دلیل اتفاق افتد که ون‌ها معمولاً خودروهای غیر زینتی و بیشتر کاری هستند. برای مثال اکثر ون‌های تاکسی هم‌اکنون چیزی میان 30 میلیون تومان (کارکرده) خرج برمی‌دارند و درنهایت هم تنها کاربری‌شان فقط همان تاکسی است. با این‌حال در این لیست معمولاً خودروهایی نظیر ترسنپورتر 4 نیز یافت می‌شوند که باوجود قدیمی بودن استفاده فنی‌تری دارند (حمل بار) و در کمال تعجب گران‌ترند. این شما و این هم فهرستی از ون‌های موجود در بازار ایران!

خرید ون از 30 تا 60  میلیون

ون1

اگر قصد دارید پول خیلی زیادی صرف خرید و فروش ون نکنید آپشن‌های بسیاری رو به روی شماست. برای مثال می‌توانیم از ون‌های دلیکا شروع کنیم که چیزی حدود 40 میلیون تومان برایتان آب می‌خورند. خرید و فروش این ون‌ها معمولاً برای تاکسی‌رانی است و استفاده دیگری ندارند. همچنین اگر به دنبال خودرویی با مصرفی خانوادگی‌تر باشید می‌توانید به سراغ ون‌های کیا از سری کارناوال بروید. این خودروها علاوه برای قدرت دارای فضای مناسب سرنشین برای یک خانواده پرجمعیت هستند. هم‌اکنون باقیمت 50 میلیون تومان نیز در بازار یافت می‌شوند. و درنهایت ون‌های سری کاسپین سال 2008 و میتسوبیشی‌های L300 از 50 تا 60 میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شوند.

خرید ون از 60 تا 170 میلیون

ون بنز

اگر دسته‌بندی بودجه‌ای راکمی بزرگ‌تر کنیم می‌توانیم مدل‌های بهتر و قدرتمندتر در برندهای دیگر پیدا کنیم. برای مثال در ون بنزهای مدل‌پایین با استهلاک بالا را می‌توان چیزی حدود 120 میلیون تومان نیز قیمت‌گذاری کرد. این ون بنزها معمولاً شیک‌تر از رقیبانشان هستند و از همین رو برای خرید ون بنز معمولاً برای مباحث تشریفاتی مورداستفاده قرار می‌گیرند. یا در رقبای شرقی، ون‌های اویکو در سری A36 به همان میزان بنز برایتان آب می‌خورند و در عوض فضای بیشتری به شما ارائه می‌کنند. با خرید ون‌های اویکو می‌توانید روی یک خانه همراه حساب کنید چون مدل‌های گران‌تر این ون‌ها چنین قابلیتی رادارند.

خرید ون از 170 تا 300 میلیون

ون وانا

با بالا بردن قیمت، خرید ون نیز آسان‌تر می‌شود و دیگر نیازی نیست به سراغ استهلاک‌های بالا بروید. برای مثال با حدود 220 میلیون تومان می‌توانید مدل صفر ون‌های وانا را انتخاب کنید که اکثراً هم در رنگ‌های سفید ارائه می‌شوند. خرید ون‌های وانا معمولاً برای کسانیکه می‌خواهند به گشت‌وگذار بپردازند انجام می‌شود و این موضوع در ظاهر و گنجایش آن رعایت شده است. بااین‌حال اگر بودجه راکمی بیشتر کنیم می‌توانیم به سراغ خرید ون‌های برلیانس برویم که ازنظر آپشن هایش با هیچ‌کدام از بنزهای روز تفاوتی ندارد. برای مثال مدل‌های جدید این ون‌ها چیزی حدود 250 میلیون تومان خرج بر می‌دارند و واقعاً به‌صرف هستند. امروزه اکثراً خریداران ایرانی نیز به خرید ون‌های برلیانس روی آورده‌اند و این موضوع تصدیقی بر فوق‌العاده بودن آن‌هاست.

خرید ون از 300 میلیون تومان به بالا

ون ویتو

و درنهایت اگر قیمت خیلی برایتان مهم نباشد همیشه می‌توانید به سراغ خرید ون ویتو از مدل‌های برجسته برند بنز بروید. این ون‌ها معمولاً از 400 تا 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شوند و تعدادشان نیز بسیار محدود است. شاید حتی جالب باشد بدانید خرید این ون بنز بیشتر از سوی پلیس و برای نیروهای ویژه انجام می‌شود. در همین بین با خرج کردن حدود 450 میلیون تومان می‌توانید ون‌های هیوندای را نیز مدنظر قرار دهید. این ون‌ها در بازارهای جهانی حساب پس داده‌اند و در تعداد و مدل‌های محدود نیز ساخته می‌شوند. از همین رو می‌توانید روی آن‌ها نیز حساب کنید. درنهایت خودروهای ون دیگری نظیر فلکس واگن ترنسپرتر و برلیانس‌های کاروان در همین رنج قیمت 400 میلیون قرار می‌گیرند. البته اگر بخواهید بیشتر خرج کنید همیشه مدل‌ها و برندهای بیشتر هم وجود دارد. فقط باید بیشتر بگردید و دست‌توی جیبتان کنید.

منبع : ویرلن

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید