کشورهایی با بیشترین گردشگر سالانه در آسیای شرق

کدخبر: ۲۷۰۴۶۰
کشورهای بسیاری در جهان هستند که رقابت تنگاتنگی باهم دارند و سعی دارند تا همواره رتبه بهتری در زمینه گردشگری بگیرند. برخی از کشورها هستند که جزو بهترین مقاصد گردشگری دنیا شناخته شده اند و سالانه میزبان تعداد بسیار زیادی گردشگر از اقصی نقاط دنیا می باشند.
کشورهایی با بیشترین گردشگر سالانه در آسیای شرق

 این کشورها با ارائه بهترین و بیشترین خدمات و امکانات سعی بر این دارند تن تعداد گردشگران و توریست های خود را بالا ببرند. با ما همراه باشید تا با چند مورد از بهترین کشورهای آسیای شرقی که رکورد تعداد گردشگر در آسیای شرق را زده اند، آشنا شویم :

تایلند معروف به کشور لبخند

تایلند کشوری در جنوب شرق آسیاست و در شبه جزیره هندوچین قرار دارد. تایلند به مناطق طبیعی زیبایش معروف است و سواحل زیبای آن هرساله گردشگران زیادی را از سرتاسر دنیا به تایلند می کشاند. تایلند سرشار از جاذبه های گردشگری است، اگر این کشور را به عنوان مقصد سفرتان در ژانوی 2019، اسفند ماه 97 و عید نوروز 1398 انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را تجربه خواهید کرد. نام تایلند در زبان مردم محلی برگرفته از دو لغت "تای" و "لند" است و به معنای سرزمین حوری یا همان تایی است. دیگر نگران قیمت تور تایلند نباشید زیرا ما در آژانس الفبای سفر با ارائه تور لحظه آخری تایلند (بانکوک، پاتایا و پوکت) و تور ارزان قیمت تایلند در تعطیلات سال نو، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور تایلند زمستان 97 و بهار 98 را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور تایلند لحظه آخری ویژه تعطیلات سال نو با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین(بلیط پرواز ایرانی یا ترک به مقصد تایلند) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهند بود.

تایلند به دلیل نزدیکی به استوا آب و هوای گرم و استوائی دارد، آب و هوای تایلند سه نوع است. در ماههای آبان تا بهمن هوا گرم و خشک، در ماههای اسفند تا اردیبهشت هوا گرم و مرطوب است و در ماههای خرداد تا مهر هوا گرم و بارانی است. شما می توانید با توجه به نوع علاقه خودتان در یکی از این ماه ها از تور ارزان لحظه آخری تایلند استفاده نمایید. به طور کلی آب و هوای تایلند استوایی بوده و می توانید لذت آفتاب و هوای معتدل را در سفر با تور تایلند پاتایا و تور تایلند پوکت و تور تایلند بانکوک تجربه کنید.

ارزانترین زمان سفر به تایلند موقعی است که دیگران کمتر به آنجا میروند، در این مواقع شما میتوانید با قیمت کمتری به تایلند بروید و از جاهای دیدنی تایلند دیدن نمایید.

تور تایلند ارزان قیمت در تعطیلات سال نو، انواع مختلف تفریحات را برای شما فراهم خواهد کرد. بانکوک شهر فرشته ها است که بسیاری از جاذبه های گردشگری تایلند در بانکوک قرار دارد. در تور تایلند لحظه آخری سال نو میلادی می توانید از باغ رز بانکوک، بازار روی آب بانکوک و دریم ورلد دیدن نمایید. اگر هم تمایل به حیات وحش دارید در تور بانکوک ارزان از مزرعه تمساح ها و دنیای وحش (باغ وحش تایلند) بازدید کنید. پیشنهاد ما این است که مسافرین تور تایلند کریسمس 2019 دیدن کاخ پادشاهی بانکوک را در تور تایلند بانکوک از دست ندهید.

در پاتایا هم علاوه بر بازدید از سواحل زیبای پاتایا می توانید از باغ وحش ببرها در پاتایا، جزیره مرجان پاتایا، پاتایا مینی سیام دیدن نمایید. موزه ریپلی هم یکی دیگر از مکان های دیدنی پاتایا است که نباید دیدن آن را در تور لحظه آخری اسفند ماه 97 پاتایا از دست بدهید.

 اگر هم از تور لحظه آخری تایلند در ژانویه 2019 استفاده نمایید می توانید از فیل سواری در جزیره پوکت هم لذت ببرید. قایق سواری در تنداب در جزیره پوکت، معبد وات‌چالونگ، آکواریوم پوکت، فانتاسی، جزیره‌ فی‌فی، خلیج فانگ‌نا، ساحل لائم سینگ، منطقه قدیمی پوکت، ساحل نائی هان، چشم‌انداز و ساحل کارن از جاذبه های گردشگری و تفریحی تایلند به شمار می روند. تور پوکت ارزان عید نوروز 98 و تور پوکت لحظه آخری تعطیلات سال نو میلادی می تواند انتخاب خوبی برای دیدن این جاذبه های گردشگری باشد. همچنین می توانید از تور بانکوک پوکت در بهار 98 هم استفاده نمایید، با توجه به اینکه آژانس الفبای سفر مجری مستقیم تور پوکت است، تور پوکت و بانکوک و پوکت و تور پوکت پاتایا را با شرایط ویژه ای در تور نوروزی تایلند برای شما فراهم خواهد کرد.

تور تایلند1

مالزی، کشوری با آرامش فراوان

مالزی کشوری در جنوب شرق آسیاست و از دو بخش اصلی تشکیل شده است. حتما اسم مالزی را در سال های اخیر به دلیل پیشرفت های تکنولوژیک و زیبایی مناطق گردشگری اش شنیده اید. همجواری مالزی با دریای چین و وجود مناظر طبیعی زیبا، مالزی را به کشوری دلربا برای علاقمندان به طبیعت تبدیل کرده است. هر ساله میلیون ها گردشکر از کشورهای مختلف برای دیدن مالزی به آن سفر می کنند. مالزی سرشار از جاذبه های گردشگری است، اگر سفر به این کشور همراه با تور لحظه آخری عید نوروز 1398، تعطیلات ژانویه 2019 و یا اسفند ماه 97 مالزی را انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را تجربه خواهید کرد. دلیل نام گذاری مالزی، به خاطر وجود قوم مالایی ها است و جمعیت این کشور هم حدود سی میلیون نفر است. مالزی نزدیک خط استواست و تقریبا در فصل های مختلف سال، دما چندان تغییر نمیکند. میزان رطوبت هوا در فصلهای مختلف بالاست. معمولا در فصل های سرد سال، گردشگران زیادی از سراسر دنیا به مالزی سفر میکنند. مسافرانی که قصد سفر به مالزی را دارند در مورد آب و هوای مالزی باید باران های موسمی آن را حتما درنظر بگیرند. اگر خواهان کاهش هزینه های سفرتان هستید، بهترین زمان سفر به مالزی وقتی است که دیگران تقاضای کمتری برای استفاده از تور مالزی دارند. بدین ترتیب می توانید از تور لحظه آخری مالزی استفاده نمایید و قیمت تور مالزی عید نوروز برای شما بسیار مناسب خواهد شد.

در آفر تور مالزی ویژه تعطیلات سال نو، انواع مختلف تفریحات و جاذبه های گردشگری مالزی شما را شگفت زده خواهند کرد. در صدر آنها دیدار از برج های دوقلوی پتروناس قرار دارد. برج های دوقلوی پتروناس، بلندترین برج های دنیا هستند. شهر آبی سان وی لاگون مکان مناسبی برای علاقمندان به پارک های آبی است. برج کی ال هم می تواند امکان مشاهده شهر از نمای بالا را برای شما فراهم کند. پارک پروانه کوالالامپور در خود بیش از شش هزار پروانه را جا داده و بیش از پانزده هزار گونه های گیاهی هم در آن موجود است. آکواریوم کوالالامپور هم برای علاقمندان به موجودات آبزی و ماهیان محیطی جذاب را فراهم میکند. در کوالالامپور میتوانید از محله چینی­ ها هم دیدن نمایید، همانطور که پیش بینی میشود، در این محله قیمت کالاها مناسب است و البته کیفیت اجناس هم مطابق با قیمت آنها خواهد بود!

سنگاپور هم محله چینی ها دارد و در سفر با تور ویژه ژانویه 2019 سنگاپور می توانید از این محله در سنگاپور دیدن نمایید. البته در سفر با آفر تور مالزی سنگاپور در تعطیلات سال نو نباید دیدن دریاچه دلفین های سنتوزا را از دست بدهید. علاوه بر تماشای دلفین ها، در این دریاچه می توانید به زیر آب هم بروید و از نزدیک با این موجودات باهوش تعامل کنید. تور ارزان مالزی و سنگاپور در عید نوروز 1398 فرصت خوبی برای دیدن باغ وحش و باغ پرندگان سنگاپور هم هست. قیمت تورهای سال نو مالزی سنگاپور بسته به شرایط هتل و سایر امکانات تور متغیر خواهد بود.

مجمع الجزایر لنکاوی در فاصله 30 کیلومتری خاک اصلی مالزی قرار دارد و سرشار از جاهای طبیعی زیبا و دیدنی است، میتوانید در تور نوروزی مالزی لنکاوی از این جزایر زیبا دیدن نمایید. سواحل زیبا و امکان دیدار از دنیای زیر آب، هدیه است که تور کوالا لنکاوی برای شما دارد. اگر از تور زمستان 97 کوالالامپور لنکاوی استفاده کنید حتما باید از پل هوایی لنکاوی دیدن نمایید، این پل که بر روی دره ای بسیار زیبا احداث شده چشمان شما را خیره خواهد کرد. تور مالزی کوالالامپور لنکاوی کریسمس 2019، فرصت خوبی برای دیدار از این پل زیبا و مناظر آن است.

پنانگ هم جاذبه های گردشگری طبیعی زیادی دارد. حتما در مورد پنانگ عبارت مروارید شرق را شنیده ­اید. تپه پنانگ  با آن منظره بی نظیرش را در کوالا پنانگ نباید از دست بدهید. بر فراز این تپه سرسبز می توانید شاهد مناظر بسیار زیبایی باشید. در تور لحظه آخری پنانگ لنکاوی سال نو میلادی حتما باید در کنار ساحل باتو فرینگی قدم بزنید. همچنین اگر اهل غواصی یا اسکی روی آب هم باشید میتوانید از این امکانات در این ساحل زیبا استفاده کنید.

تور مالزی

هند، کشوری پهناور و پر جمعیت

هندوستان (جمهوری هندوستان) کشوری است که در جنوب قاره آسیا قرار گرفته است. کشور هند دومین کشور پرجمعیت جهان 1.2 میلیارد نفر را در خود جای داده است. پایتخت این کشور دهلی نو و پرجمعیت ترین شهر هند بمبئی می باشد. تاریخ کشور هند به سه هزار سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد و به مدت 800 سال تحت حکومت ایرانیان و ترکان بوده است که همین موضوع باعث تاثیر بر فرهنگ هندوستان شده و سبب پرورش شاعران بنامی چون بیدل دهلوی و امیر خسرو دهلوی شد. در سده 19 میلادی، هند به مستعمری انگلستان درآمد و تا سال 1977 این استعمار طول کشید. کشور هندوستان دارای حدود 22 زبان مختلف است که زبان های هندی و انگلیسی به عنوان زبان های رسمی این کشور اعلام شده اند همچنین کشور هند دارای گویش ها، لهجه ها، آیین ها، نژادها و دین های بسیاری است و این در کنار هم قرار گرفتن فرهنگ ها و عقاید مختلف به صورت مسالمت آمیز سالانه تعداد زیادی از گردشگران را به این کشور جذب می کند و حتی شما می توانید در تورهای هند ژانویه 2019، زمستان 97 و یا عید نوروز  1398 شرکت کنید و جشن گرفتن این مردم را از نزدیک ببینید. کشور هند دارای آب و هوای گوناگونی در نقاط مختلف خود است، در شمال این کشور رشته کوه هیمالیا قرار دارد و مانع از ورود ابرهای باران زا به نقاط جنوبی می شود، جنوبی ترین مناطق هند دارای آب و هوای گرم و خشک هستند و مناطق کویری بیشتر در این نواحی دیده می شوند.به همین دلیل شبه قاره هند دارای فلات، کوهستان و بیابان می باشد. به دلیل بارش باران زیاد در هندوستان این کشور دارای خاک بسیار حاصلخیزی است برای همین بعد از کشور چین، هند دومین کشور موفق در زمینه کشاورزی است به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به هند فصل های پاییز و زمستان می باشند.

کشور پر رمز و راز هندوستان دارای طیف وسیعی از جاذبه های گردشگری است، مناظر طبیعی دیدنی، معابد و ساختمان های مذهبی و بناهای تاریخی همگی هند را به کشوری توریستی تبدیل کرده است و شما می توانید با تورهای نوروز 98 از این دیدنی ها دیدن فرمایید.معروف ترین و شناخته شده ترین جاذبه گردشگری هند تاج محل است که ساخت این بنا 21 سال در شهر آگرا طول کشیده است.هارماندیرصاحب (Harmandir Sahib)  که در گذشته به اسم معبد طلایی نامیده می شده است در ایالت پنجاب قرار دارد، در قرن 19 بود که ماهاراجه سینگ معبد را با طلا پوشاند.اگر از علاقمندان به حیوانات هستید حتما از پارک ملی کان ها (Kanha) دیدن فرمایید.این پارک دارای طبیعتی جذاب و گونه های جانوری مختلفی است.این پارک برای رودیارد کیپلینگ (Rudyard Kipling) الهام بخش کتاب داستان جنگل (The Jungle Book) بوده است، گفتنی است که بازدید از این پارک ملی در لیست برنامه های تورهای هند در تعطیلات عید نوروز و بهار 98 قرار دارد.

تور هند

جهت اطلاع از قیمت تور هند می توانید به وبسایت ما مراجعه نمایید و یا با همکاران ما در آژانس هواپیمایی الفبای سفر تماس حاصل فرمایید.

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید