موفقیت بنیان‌گذار علی بابا در انتخابات اتاق بازرگانی

کدخبر: ۲۷۱۵۶۰
اقتصادنیوز؛ پرونده نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با پیروزی قاطع ائتلاف «برای فردا» بسته شد و تمام 40 نفر اعضای این ائتلاف به هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران راه پیدا کردند.
موفقیت بنیان‌گذار علی بابا در انتخابات اتاق بازرگانی

به گزارش اقتصادنیوز؛ در لیست اعضای ائتلاف برای فردا، نام‌هایی چون، مسعود خوانساری (رییس اتاق بازرگانی تهران)، مجید حسینی نژاد (بنیان‌گذار علی‌بابا)، محمدرضا انصاری (رئیس هیات مدیره شرکت کیسون) و.. به چشم می‌خورد که در این میان حضور حسینی نژاد به عنوان تنها نماینده از صنعت گردشگری در اتاق بازرگانی، خبر از  خلق امکانی ارزشمند برای فعالان این صنف می‌دهد و فرصتی مغتنم برای طرح و پی‌گیری مطالبات و حقوق فعالان اقتصادی این صنعت است. 

حسینی نژاد به عنوان بنیان‌گذار علی‌بابا (بزرگترین استارتاپ گردشگری کشور) ، همچنین در لیست 16 نفری که بیشترین رای را در حوزه بازرگانی کسب کرده‌اند قرار گرفته است و این موضوع نشان‌دهنده‌ی توجه فعالان حوزه بازرگانی به توسعه گردشگری در کشور است. اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی، نقش برجسته‌ای در هماهنگی روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی فعالان اقتصاد غیردولتی کشور، برعهده دارد.

نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران در تاریخ 11 اسفندماه با مشارکت 3 هزار و 417 نفر از فعالان اقتصادی در محل هتل لاله تهران برگزار شد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید