تزریق چربی در کلینیک پوست و مو رز

کدخبر: ۲۷۲۷۵۱
تزریق چربی، کاشت مو و ابرو در کلینیک پوست و مو رز با استفاده از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا برای بیماران اجرا خواهند شد. هر کدام از این اقدامات زیبایی اثربخشی منحصربفردی دارند. برای مثال تزریق چربی در نواحی مختلف چهره با حذف چروک ها و خطوط ناشی از پیری می تواند فرد را سال ها جوان تر و زیباتر نشان دهد.
تزریق چربی در کلینیک پوست و مو رز

درمان با تزریق چربی برای کدام نواحی بدن کاربرد دارد؟

از تزریق چربی می توان برای بهبود، زیبایی و جوانسازی نقاط مختلف بدن و صورت استفاده کرد. پوست در هر نقطه از صورت با انجام این فرآیند زیبایی تقویت خواهد شد. پیوند چربی این قدرت را دارد که زخم ها، مناطق فرو رفته، خطوط و هرگونه مشکل نازیبایی را به خوبی برطرف و اصلاح نماید.

تزریق چربی در مقایسه با سایر پرکننده های پوستی

یکی از مهم ترین و اساسی ترین تفاوت هایی که بین تزریق چربی و سایر پر کنند های پوستی وجود دارد این موضوع است که در پروسه انتقال چربی ها به اندام های هدف یک ماده خارجی و بیگانه مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و از سلول های چربی خود بدن فرد استفاده می شود. این امر باعث می شود که فرد واکنش آلرژیک نسبت به انتقال چربی از خود نشان ندهد.

یکی دیگر از موضوعاتی که در این باب می توان به آن اشاره نمود اینست که در فرآیند تزریق چربی به بدن ماندگاری اثرات ناشی از آن بسیار بیشتر است و حجم بدست آمده جدید در اندام در صورتی که تزریق با مهارت انجام شده باشد به مدت طولانی تری در بدن مشاهده خواهد شد.

اثرات تزریق چربی می تواند از چند ماه تا دو سال دوام داشته باشد اما سایر پر کننده ها با توجه به اینکه یک ماده بیگانه در بدن محسوب می شوند و ممکن است سبب ایجاد حساسیت شوند، ماندگاری قابل توجهی ندارند. بخصوص  اینکه نوع موقتی یا بی کیفیت آن ها برای تزریق انتخاب شود.

توجه داشته باشید که بعضی از افراد ممکن است تنها با یک بار تزریق به نتیجه دلخواه رسیده و تا مدت ها نیازی به تزریق مجدد نداشته باشند اما بعضی دیگر ممکن است برای اینکه نتایج دائمی را دریافت کنند و به علت عمیق بودن خطوط و چروک نیازمند انجام چند دوره مرتب تزریق چربی باشند تا بتوانند عیب و نقص موجود در پوست را کاملا اصلاح نمایند.

کلینیک رز1

آیا روند تزریق چربی دردناک است؟

پس از انتقال چربی ها به اندام هدف معمولا بیمار درد کمی را تجربه می کند. این درد جزئی و کوتاه مدت است و پزشک با تجویز دارو های خوراکی آن ها را کنترل خواهد کرد.

مهم ترین مزیت برداشت و تزریق چربی

یکی از مهم ترین مزایای برداشت و تزریق چربی اینست که به طور همزمان دو مشکل را حل می کند. در حقیقت با برداشت سلول های چربی از اندام های چاق به کاهش بافت چربی و زیبایی اندام کمک خواهد شد. همینطور اندامی که حجم کمتری دارد نیز با انتقال چربی از حجم بیشتر و ظاهری بهتر برخوردار می شود.

چربی برای تزریق ممکن است از هر نقطه ای از بدن که حاوی غلظت بیش از حد بافت چربی است، گرفته شود. بیمار و دکتر با هم مشورت خواهند کرد تا تصمیم بگیرند که کدام قسمت های بدن واجد شرایط هستند و بیمار بیشتر مایل به کاهش چربی کدام ناحیه از بدن است.

بهبودی پس از تزریق چربی

سرعت بهبودی پس از پیوند چربی بسیار سریع است و به گونه ای نیست که فرد نیازمند زمان زیادی برای طی کردن دوران نقاهت باشد. این روش زیبایی در مقایسه با سایر شیوه ها آسان تر و کم خطرتر می باشد لذا بسیار طبیعی است که فرد سریع بتواند به فعالیت های عادی روزانه خود بازگردد.

ماندگاری اثر تزریق چربی چقدر است؟

باید گفت که به طور دقیق مدت زمان مشخصی برای مقدار زمانی که مزایای انتقال چربی ماندگار می شود، وجود ندارد. در طی چند ماه یا یک سال، بخشی از چربی تزریق شده دوباره جذب بدن و پراکنده خواهد شد و در نهایت یک کسر یا حدود یک سوم از حجم اصلی، در جای خود باقی خواهد ماند. با این حال، روش های جدید تزریق چربی همیشه در حال توسعه هستند، که بسیاری از آن ها نتایج طولانی تر را ارائه می دهند.

عوارض جانبی کاشت مو

  • کاشت مو می تواند دارای عوارض جانبی خاص خود باشد که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد:
  • ایجاد عفونت در ناحیه
  • پوسته پوسته شدن
  • ایجاد خارش یا التهاب
  • فولیکولیت
  • بی حسی ناحیه

مراجعه به متخصص باتجربه جهت انجام کاشت مو

توجه داشته باشید که مراجعه به یک پزشک متخصص که از تبحر کافی در این زمینه برخوردار باشد بسیار مهم است. در واقع یک پزشک تایید شده و قابل اطمینان باید روند کاشت مو را به صورت کامل برای بیماران خود اجرا کند.

شما می توانید از پزشکتان درخواست نمونه کار کنید و نظرات مراجعه کنندگان به او را در این رابطه پس از انجام کاشت مو جویا شوید. نتایجی که چند ماه پس از کاشت مو ایجاد می شود می تواند همه چیز را برای شما آشکار کند.

کلینیک رز2

ترمیم و کاشت ابرو

کاشت ابرو یکی از پروسه های زیبایی پزشکی است که طول درمان آن با توجه به برنامه درمان بیمار متفاوت باشد. در حالت حالت کاشت ابرو چهار ساعت زمان می برد و پس از آن بیمار می تواند به منزل بازگردد. درد کاشت ابرو بسیار کم است و اگر درد وجود داشته باشد برای بیمار قابل تحمل می باشد.

کلینیک رز3

در کاشت ابرو مانند کاشت مو همانگونه که پس از مدت کوتاهی اولین مو ها رشد می کنند پس از گذشت دو الی سه هفته دوره ریزش موقت مو ها آغاز می شود و مجددا ابرو های فرد شروع به رشد خواهند کرد. این فاز در تمامی پروسه های کاشت مو اجرا می شود و فرد نتایج نهایی را از شش ماه بعد از کاشت ابرو کم کم مشاهده خواهد کرد.

جالب است بدانید که رشد مو های ابرو تا اندازه ای است که شما همانند روند طبیعی ابرو های اولیه خود باید آن ها را کوتاه و تمیز کنید تا به اندازه دلخواه باشند. تجربه هر فرد در این زمینه کاملا منحصربفرد است و روند رشد مو ها کاملا نرمال و طبیعی خواهد بود.

پس از کاشت ابرو و رشد طبیعی ابرو ها شما می توانید حجمی دلخواه و متناسب از ابرو ها را نظاره گر باشید و با کچلی ابرو ها برای همیشه خداحافظی کنید. این روند دائمی و ماندگار است و نیازی به ترمیم مجدد ندارد. در واقع روش پیوند و کاشت ابروی طبیعی بهترین و اساسی ترین راهکاری است که افراد می توانند از آن بهره ببرند.

کلینیک پوست و مو رز با سابقه درخشان در زمینه خدمات پوست و مو و زیبایی آماده خدمت رسانی به علاقه مندان گرامی می باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید